Lelaki ketagih curi TV dari hotel bajet, setakat ini berjaya curi 120 buah televisyen

Lelaki ketagih curi TV dari hotel bajet, setakat ini berjaya curi 120 buah televisyen - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Lelaki ketagih curi TV dari hotel bajet, setakat ini berjaya curi 120 buah televisyen, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lelaki ketagih curi TV dari hotel bajet, setakat ini berjaya curi 120 buah televisyen
link : Lelaki ketagih curi TV dari hotel bajet, setakat ini berjaya curi 120 buah televisyen

Baca juga


Lelaki ketagih curi TV dari hotel bajet, setakat ini berjaya curi 120 buah televisyen

BUKAN satu atau dua tapi 120 televisyen dicuri seorang lelaki dari hotel bajet di beberapa negeri di selatan India sejak empat bulan lalu.

Menurut polis, lelaki itu, Vasudev Nanaiah, yang sudah ditahan menginap di hotel terbabit, membawa keluar televisyen terbabit menggunakan beg besar.

Jika televisyen dalam bilik hotel terbabit tidak muat dalam beg dibawanya, dia akan ke kedai berdekatan membeli beg yang lebuh besar.

Lelaki ketagih curi TV dari hotel bajet, setakat ini berjaya curi 120 buah televisyen

Lelaki ketagih curi TV dari hotel bajet, setakat ini berjaya curi 120 buah televisyen

Deputi Komisioner Polis di Banglalore, Chetan Singh Rathor, berkata kakitangan hotel tidak mengesyakinya kerana selain berkelakuan sopan, lelaki itu membuat bayaran pendahuluan kononnya dia akan menginap selama beberapa hari namun keluar lebih awal.

“Kami menahannya awal bulan ini selepas seorang peniaga menghubungi polis memberitahu ada seseorang mahu menjual televisyen yang disyaki bukan miliknya,” katanya.

Menurutnya, polis menemui 20 unit televisyen dari lelaki terbabit dan siasatan mendapati dia terbabit dalam lebih 24 kes di Tamil Nadu serta Andhra Pradesh.

Chetan berkata, lelaki itu memberitahu hasil jualan televisyen yang dicuri lelaki itu kebelakangan ini digunakan untuk membayar peguam bagi kesnya mencuri televisyen sebelum ini.

Sumber: Metro



Sumber Lelaki ketagih curi TV dari hotel bajet, setakat ini berjaya curi 120 buah televisyen


Demikianlah Artikel Lelaki ketagih curi TV dari hotel bajet, setakat ini berjaya curi 120 buah televisyen

Sekianlah artikel Lelaki ketagih curi TV dari hotel bajet, setakat ini berjaya curi 120 buah televisyen kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: