Ibu mengaku bunuh lima bayi

Ibu mengaku bunuh lima bayi - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Ibu mengaku bunuh lima bayi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ibu mengaku bunuh lima bayi
link : Ibu mengaku bunuh lima bayi

Baca juga


Ibu mengaku bunuh lima bayi

PARIS: Seorang wanita dihadapkan ke mahkamah, hari ini selepas didapati terbabit membunuh lima bayinya, menerusi bukti asid deoksiribonukleik (DNA) yang berjaya diperoleh susulan pergaduhan suspek dengan jirannya, tahun lalu.

Sylvie H, 53 mengaku membunuh lima anaknya, 14 tahun selepas empat daripada lima mayat mangsa ditemui dalam sebuah hutan.

Pembunuhan berkenaan dipercayai berlaku antara 1993 - 1995 dan 2003 - 2005, manakala mayat bayi kelima dijumpai dalam rumah suspek.

Suspek yang memiliki tiga anak lain berusia 18, 27 dan 32 mendedahkan kepada mahkamah minggu ini bahawa dia melahirkan anak berseorangan di rumah tanpa pengetahuan bapa kepada semua bayi malang itu.

Kes berkenaan selama ini membingungkan penyiasat yang cuba mencari punca dan dalang di sebalik kematian semua mangsa.

Bedah siasat mendapati, sekurang-kurangnya dua daripada mangsa dijerut dengan menggunakan wayar namun, tiada sebarang bukti DNA yang boleh mengaitkan kematian semua bayi terbabit dengan ibu bapa mereka, sehingga pasangan berkenaan dan anak sulung mereka terbabit dalam pergaduhan dengan jiran pada September tahun lalu. - AFP



Sumber Ibu mengaku bunuh lima bayi


Demikianlah Artikel Ibu mengaku bunuh lima bayi

Sekianlah artikel Ibu mengaku bunuh lima bayi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: