Najib ucap takziah

Najib ucap takziah - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Najib ucap takziah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Najib ucap takziah
link : Najib ucap takziah

Baca juga


Najib ucap takziah

KUALA LUMPUR: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak merakamkan ucapan takziah atas pemergian bekas Setiausaha Agung ASEAN, Dr Surin Pitsuwan di Bangkok.

"Dukacita mendengar mengenai pemergian Surin Pitsuwan, bekas Setiausaha Agung ASEAN dan (bekas) Menteri Luar Thailand. Satu kehilangan besar bukan sahaja kepada ASEAN tetapi juga kepada dunia diplomasi. Al-Fatihah," menurut Najib dalam catatannya menerusi Twitter.

Allahyarham Surin, 68, meninggal dunia akibat serangan jantung.

Surin rebah ketika sedang bersiap untuk menghadiri Perhimpunan Halal Thailand 2017 dekat Bangkok dan dikejarkan ke Hospital Ramkhamhaeng sebelum disahkan meninggal dunia kira-kira 3 petang waktu tempatan.

Surin ialah Timbalan Menteri Luar Thailand dari 1992 hingga 1995 sebelum dilantik sebagai Menteri Luar dari 1997 hingga 2001 di bawah kepemimpinan Perdana Menteri Chuan Leekpai.

Pada 1 Jan, 2008, beliau dinamakan sebagai Setiausaha Agung ASEAN. - BERNAMA



Sumber Najib ucap takziah


Demikianlah Artikel Najib ucap takziah

Sekianlah artikel Najib ucap takziah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: