Tergamak cop nurse jaga abang macam ‘binatang’, rupanya pesakit adalah seorang....

Tergamak cop nurse jaga abang macam ‘binatang’, rupanya pesakit adalah seorang.... - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Tergamak cop nurse jaga abang macam ‘binatang’, rupanya pesakit adalah seorang...., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tergamak cop nurse jaga abang macam ‘binatang’, rupanya pesakit adalah seorang....
link : Tergamak cop nurse jaga abang macam ‘binatang’, rupanya pesakit adalah seorang....

Baca juga


Tergamak cop nurse jaga abang macam ‘binatang’, rupanya pesakit adalah seorang....



Susulan tindakan seorang wanita, Nur Ammarah yang mendakwa abangnya mendapat layanan tidak ubah seperti ‘binatang’ ketika dimasukkan ke sebuah hospital kerajaan telah mendapat perhatian dan reaksi ramai pihak.




Kejadian tersebut menimbulkan kemarahan netizen yang rata-rata menyalahkan sikap dan pengurusan pihak hospital terutamanya jururawat.

Tetapi rupa-rupanya ada kisah disebalik kejadian yang berlaku apabila seorang pengguna Facebook, Misi Encik Hamid tampil menjelaskan secara terperinci mengenai situasi sebenar.

Binatangkah nurse Hospital Sungai Buloh?


Tak boleh ambik gambar di kawasan hospital


Waris tak ada, perangai pesakit naik kepala



Bukan suka2 nak jadikan orang binatang



Takde siapa ugut pun, cuma ajak berbincang




Seorang lagi pengguna Facebook iaitu Khairul Yoi juga membuat pendedahan bahawa pesakit tersebut merupakan seorang penagih dadah. Oh patut la macam tu sekali!

Nak raih simpati, buat cerita macam2…




sumber artikel : https://ift.tt/2PcrhhG


Sumber Tergamak cop nurse jaga abang macam ‘binatang’, rupanya pesakit adalah seorang....


Demikianlah Artikel Tergamak cop nurse jaga abang macam ‘binatang’, rupanya pesakit adalah seorang....

Sekianlah artikel Tergamak cop nurse jaga abang macam ‘binatang’, rupanya pesakit adalah seorang.... kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: