Inilah Kisah sebenar yang berlaku di sebalik tarian pelik rakyat Malaysia yang tertekan, Ramai yang tidak tahu bukan?

Inilah Kisah sebenar yang berlaku di sebalik tarian pelik rakyat Malaysia yang tertekan, Ramai yang tidak tahu bukan? - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Inilah Kisah sebenar yang berlaku di sebalik tarian pelik rakyat Malaysia yang tertekan, Ramai yang tidak tahu bukan?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Inilah Kisah sebenar yang berlaku di sebalik tarian pelik rakyat Malaysia yang tertekan, Ramai yang tidak tahu bukan?
link : Inilah Kisah sebenar yang berlaku di sebalik tarian pelik rakyat Malaysia yang tertekan, Ramai yang tidak tahu bukan?

Baca juga


Inilah Kisah sebenar yang berlaku di sebalik tarian pelik rakyat Malaysia yang tertekan, Ramai yang tidak tahu bukan?



Orang Malaysia ni ramai yang kelakar dan lucu. Ada saja jenaka yang mereka cipta setiap hari menghiburkan hati orang ramai. Baru-baru ini ada lagi satu video tular di laman Facebook. Video ini menampilkan tarian pelik oleh sebuah kumpulan dan menjadi bahan ketawa orang ramai.


Seperti yang dijangkakan, ramai yang mentertawakan tarian ini di ruangan komen. Pelbagai jenaka yang keluar memperlekehkan tarian ini.

Komen-komen netizen terhadap video ini




Namun begitu, ada kisah disebalik tarian ni. Jeng jeng jeng! Sebenarnya semua ini adalah promosi buat persembahan teater bertajuk Kembang Layarku.

Tajuk persembahan teater ini



Ramai juga netizen yang kecewa dengan tindakan mereka yang memperlekehkan video ini kerana tidak menyiasat dengan secara mendalam terlebih dahulu.

Kumpulan ini bernama Stefani atau nama penuhnya Sanggar Teater Fauziah Nawi. Ya, Fauziah Nawi pelakon terkenal tanah air kita. Di bawah ini merupakan video sebenar yang menunjukkan apa sebenarnya yang sedang dilakukan.

Seni yang disalah anggap

Teater ini dikatakan penuh dengan pengajaran dan unsur-unsur moral yang telah disuntik terutamanya kepada anak muda. Wah, baguslah kalau macam tu. Bukan sekadar lakonan kosong saja, ada juga pengajarannya.

Jadi kepada orang lain di luar sana janganlah cepat judge sesuatu benda yang kita tidak fahami. Kelak kita pula yang akan dianggap cetek pemikiran kerana tidak menghormati setiap seni yang ada.

Sumber: Kiat Langkah Tiga

sumber artikel : https://ift.tt/2Pauhds

Sumber Inilah Kisah sebenar yang berlaku di sebalik tarian pelik rakyat Malaysia yang tertekan, Ramai yang tidak tahu bukan?


Demikianlah Artikel Inilah Kisah sebenar yang berlaku di sebalik tarian pelik rakyat Malaysia yang tertekan, Ramai yang tidak tahu bukan?

Sekianlah artikel Inilah Kisah sebenar yang berlaku di sebalik tarian pelik rakyat Malaysia yang tertekan, Ramai yang tidak tahu bukan? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: