"Sebenarnya Bukan Fesyen Tu Buruk Pun, Tapi Badan Neelofa Yang Tak Kena Dengan Fesyen Tu" - Netizen

"Sebenarnya Bukan Fesyen Tu Buruk Pun, Tapi Badan Neelofa Yang Tak Kena Dengan Fesyen Tu" - Netizen - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang "Sebenarnya Bukan Fesyen Tu Buruk Pun, Tapi Badan Neelofa Yang Tak Kena Dengan Fesyen Tu" - Netizen, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : "Sebenarnya Bukan Fesyen Tu Buruk Pun, Tapi Badan Neelofa Yang Tak Kena Dengan Fesyen Tu" - Netizen
link : "Sebenarnya Bukan Fesyen Tu Buruk Pun, Tapi Badan Neelofa Yang Tak Kena Dengan Fesyen Tu" - Netizen

Baca juga


"Sebenarnya Bukan Fesyen Tu Buruk Pun, Tapi Badan Neelofa Yang Tak Kena Dengan Fesyen Tu" - Netizen


Neelofa antara selebriti yang sentiasa diperkatakan oleh rakyat Malaysia. Bukan sahaja tentang kisah cintanya yang tidak menjadi, kejayaannya sebagai usahawan sehingga tersenarai Forbes 30 Under 30 Asia, serta kisah keluarganya juga sentiasa mendapat perhatian.

Namun, apa yang lebih menarik untuk 'dibawangkan' ialah citarasa fesyen Neelofa sendiri ketika menghadiri pelbagai majlis dan juga mengendalikan program Meletopnya.

Biarpun ramai yang mengkritik fesyen Neelofa, namun ia tidak menjadi kudis kepadanya untuk sentiasa tampil unik dan tersendiri. Di Twitter, netizen ini menyatakan bukan fesyen yang bersalah tapi bentuk badan Neelofa membuatkan penampilannya tidak kena berbanding model sebenar.



"Dah nak penghujung 2018, stop la fesyen kelakar ni. Bukan kata netizen tak faham 'high fashion' tapi fesyen tu tak sesuai dengan body awak."



Punyalah prihatin netizen hinggakan ada yang membuat 'poll' untuk menentukan fesyen mana yang paling tidak padan dengan Neelofa.





Ramai Netizen menyarankan agar Neelofa tampil ringkas tetapi nampak cantik dan kena dibadannya seperti dulu-dulu. 



Teguran tandanya orang prihatin dan sayang. Mungkin sudah sampai masanya Neelofa mempertimbangkan pendapat lebih ramai pihak ketika berfesyen. 

Atau Neelofa boleh mendapatkan 'stylist' yang betul-betul membuatkan Neelofa tampil seperti bidadari sepanjang di hadapan lensa kamera. - CARI 


Sumber "Sebenarnya Bukan Fesyen Tu Buruk Pun, Tapi Badan Neelofa Yang Tak Kena Dengan Fesyen Tu" - Netizen


Demikianlah Artikel "Sebenarnya Bukan Fesyen Tu Buruk Pun, Tapi Badan Neelofa Yang Tak Kena Dengan Fesyen Tu" - Netizen

Sekianlah artikel "Sebenarnya Bukan Fesyen Tu Buruk Pun, Tapi Badan Neelofa Yang Tak Kena Dengan Fesyen Tu" - Netizen kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: