"Bini Dah Hot, Cantik Meletup Macam Ni, Tapi Tetap Curang Dengan Perempuan Lain!"-Apa Lagi Lelaki Mahu Sebenarnya?

"Bini Dah Hot, Cantik Meletup Macam Ni, Tapi Tetap Curang Dengan Perempuan Lain!"-Apa Lagi Lelaki Mahu Sebenarnya? - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang "Bini Dah Hot, Cantik Meletup Macam Ni, Tapi Tetap Curang Dengan Perempuan Lain!"-Apa Lagi Lelaki Mahu Sebenarnya?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : "Bini Dah Hot, Cantik Meletup Macam Ni, Tapi Tetap Curang Dengan Perempuan Lain!"-Apa Lagi Lelaki Mahu Sebenarnya?
link : "Bini Dah Hot, Cantik Meletup Macam Ni, Tapi Tetap Curang Dengan Perempuan Lain!"-Apa Lagi Lelaki Mahu Sebenarnya?

Baca juga


"Bini Dah Hot, Cantik Meletup Macam Ni, Tapi Tetap Curang Dengan Perempuan Lain!"-Apa Lagi Lelaki Mahu Sebenarnya?



Baru-baru ini kecoh di media sosial tentang perkongsian seorang Instafamous mengenai suaminya yang curang.

Siapa tak kenal Emma Shazleen, seorang ibu muda yang terkenal dengan kecantikan serta tubuh badan yang menarik walaupun telah beranak tiga.

Emma telah mendedahkan kecurangan suaminya secara eksklusif di Insta Storynya sendiri.



Sehubungan kisah kecurangan itu, netizen mula berang dan meluahkan rasa ketidak puasan hati terhadap suami wanita berkenaan.



Baca sendiri luahan hati netizen:





Apa pendapat anda? Betul ke Men are trash? -CARI

artikel lain

Tak Berhenti Menangis, Bayi 10 Dicubit Pengasuh Sampai Lebam



Geram dengan bayi asuhannya yang tidak berhenti menangis, seorang pengasuh bertindak mencubit bayi berusia 20 bulan berkenaan.

Astro Awani melaporkan, kejadian berlaku di sebuah rumah di Taman Seri Serdang, Kepala Batas, Pulau Pinang.

Ibu mangsa membuat laporan polis selepas mendapati tubuh bayinya mempunyai kesam lebam, dipercyai kesan didera pengasuh.

Ketua Polis Daerah Seberang Perai Utara, Asisten Komisioner Noorzainy Mohd Noor berkata, ibu bayi berkenaan menghantar anaknya pada jam 7 pagi dalam keadaan baik sebelum keluar bekerja.


Bagaimanapun kira-kira jam 10 pagi, dia menerima WhatsApp dari pengasuh yang memaklumkan terdapat kesam lebam di badan anaknya.

"Berikutan itu, ibu bayi berkenaan telah membawa anaknya ke Hospital Kepala Batas untuk pemeriksaan lanjut.

"Hasil pemeriksaan oleh Pegawai Kesihatan mengesahkan banyak kesan lebam kemerahan di dada dan kebiruan di perut bayi berkenaan dipercayai dicubit."

"Siasatan awal mendapati pengasuh wanita berusia 33 tahun itu mengaku mencubit bayi berkenaan kerana geram apabila bayi malang tersebut tidak berhenti menangis."

Pihak polis menahan suspek di rumahnya dan kini ditahan reman bagi membantu siasatan di bawah Seksyen 31(1) Akta Kanak-Kanak 2001. -CARI


Sumber "Bini Dah Hot, Cantik Meletup Macam Ni, Tapi Tetap Curang Dengan Perempuan Lain!"-Apa Lagi Lelaki Mahu Sebenarnya?


Demikianlah Artikel "Bini Dah Hot, Cantik Meletup Macam Ni, Tapi Tetap Curang Dengan Perempuan Lain!"-Apa Lagi Lelaki Mahu Sebenarnya?

Sekianlah artikel "Bini Dah Hot, Cantik Meletup Macam Ni, Tapi Tetap Curang Dengan Perempuan Lain!"-Apa Lagi Lelaki Mahu Sebenarnya? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: