‘Kau Cuma Reti Kondem Tapi Tak Nak Tolong Pun’ – Zarina Anjolie ‘Sound’ Setepek Kat Doktor

‘Kau Cuma Reti Kondem Tapi Tak Nak Tolong Pun’ – Zarina Anjolie ‘Sound’ Setepek Kat Doktor - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang ‘Kau Cuma Reti Kondem Tapi Tak Nak Tolong Pun’ – Zarina Anjolie ‘Sound’ Setepek Kat Doktor, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : ‘Kau Cuma Reti Kondem Tapi Tak Nak Tolong Pun’ – Zarina Anjolie ‘Sound’ Setepek Kat Doktor
link : ‘Kau Cuma Reti Kondem Tapi Tak Nak Tolong Pun’ – Zarina Anjolie ‘Sound’ Setepek Kat Doktor

Baca juga


‘Kau Cuma Reti Kondem Tapi Tak Nak Tolong Pun’ – Zarina Anjolie ‘Sound’ Setepek Kat Doktor



Zarina Anjoulie merupakan antara selebriti yang lantang menyuarakan pendapatnya di laman sosial. Pelbagai isu disuarakannya di Instagram miliknya untuk meluahkan apa yang terpendam.

Terbaru, pelakon Anak Pontianak ini menyelar tindakan pakar buah pinggang, Dr. Rafidah Abdullah yang didakwa hanya tahu mengecam pengasas produk sepertinya.



Kecam semua boleh tapi apa sumbangan kepada masyarakat?



Zarina mempersoal apa yang telah dilakukan Dr Rafidah selain bertanyakan sumbangan kepada masyarakat selain menjadi doktor dan mengenakan harga melampau. Zarina juga menanyakan sama ada pakar itu membuat ceramah percuma untuk pengasas produk sepertinya untuk memajukan diri.

Dr Rafidah yang aktif memberi kesedaran mengenai bahaya produk suplemen kepada kesihatan terutamanya melibatkan produk tempatan. Ini kerana produk sedemikian diragui tahap keselamatannya untuk tubuh badan.

Doktor lupa diri sebab belajar overseas



Malahan, Zarina juga mendakwa Dr Rafidah hanya tahu mengecam namun tiada tindakan dibuat untuk menolong golongan sepertinya. Dia juga mengatakan pakar itu sudah lupa diri dan merendah-rendahkan golongan bawahan kerana belajar di luar negara.

Pergi hospital kerajaan baru RM1



Nak bagi talk majukan pekerjaan bukan kerjaya doktor




sumber artikel : https://ift.tt/2PHmftJ


Sumber ‘Kau Cuma Reti Kondem Tapi Tak Nak Tolong Pun’ – Zarina Anjolie ‘Sound’ Setepek Kat Doktor


Demikianlah Artikel ‘Kau Cuma Reti Kondem Tapi Tak Nak Tolong Pun’ – Zarina Anjolie ‘Sound’ Setepek Kat Doktor

Sekianlah artikel ‘Kau Cuma Reti Kondem Tapi Tak Nak Tolong Pun’ – Zarina Anjolie ‘Sound’ Setepek Kat Doktor kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: