‘Tak Payahlah Hadap Sangat Post Di Insta Apa Yang Kita Makan Sebab…’ – Jinggo Respon Nasihat Netizen, Ada Betul Juga! Memang Padu Beb!

‘Tak Payahlah Hadap Sangat Post Di Insta Apa Yang Kita Makan Sebab…’ – Jinggo Respon Nasihat Netizen, Ada Betul Juga! Memang Padu Beb! - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang ‘Tak Payahlah Hadap Sangat Post Di Insta Apa Yang Kita Makan Sebab…’ – Jinggo Respon Nasihat Netizen, Ada Betul Juga! Memang Padu Beb!, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : ‘Tak Payahlah Hadap Sangat Post Di Insta Apa Yang Kita Makan Sebab…’ – Jinggo Respon Nasihat Netizen, Ada Betul Juga! Memang Padu Beb!
link : ‘Tak Payahlah Hadap Sangat Post Di Insta Apa Yang Kita Makan Sebab…’ – Jinggo Respon Nasihat Netizen, Ada Betul Juga! Memang Padu Beb!

Baca juga


‘Tak Payahlah Hadap Sangat Post Di Insta Apa Yang Kita Makan Sebab…’ – Jinggo Respon Nasihat Netizen, Ada Betul Juga! Memang Padu Beb!



Pengarah drama Jinggo gemar berkongsi dan memuatnaik video hidangan mewah air tangan Sheila Rusly. Sehinggakan ramai netizen yang cemburu dengan rezeki yang dipaparkan pengarah ini di media sosial.

Secara tidak sengaja, sebuah video yang dimuatnaik Jinggo telah mengundang cemburu netizen akan kemewahan hidangan tersedia di atas meja bak raja. Malah, tindakan sedemikian juga tidak digalakkan untuk dikongsi di media sosial kerana akan menimbulkan rasa iri hati. Ini respon Jinggo terhadap pendapat netizen itu.



Menu ringkas

Seperti biasa, Jinggo sering saja kongsi setiap menu yang disediakan isterinya, Sheila Rusly dan dimuatnaik ke Instagram miliknya. Video berdurasi seminit ini memaparkan pelbagai hidangan tersedia di atas meja. Gara-gara video ini, Jinggo telah menerima pesanan ringkas dari netizen di ruang komen.

Untung dapat makan sedap setiap hari



Ramai tak mampu



Saya pilih untuk ubah nasib





Sumber: Jinggo

sumber artikel : https://ift.tt/2nZ9bmQ


Sumber ‘Tak Payahlah Hadap Sangat Post Di Insta Apa Yang Kita Makan Sebab…’ – Jinggo Respon Nasihat Netizen, Ada Betul Juga! Memang Padu Beb!


Demikianlah Artikel ‘Tak Payahlah Hadap Sangat Post Di Insta Apa Yang Kita Makan Sebab…’ – Jinggo Respon Nasihat Netizen, Ada Betul Juga! Memang Padu Beb!

Sekianlah artikel ‘Tak Payahlah Hadap Sangat Post Di Insta Apa Yang Kita Makan Sebab…’ – Jinggo Respon Nasihat Netizen, Ada Betul Juga! Memang Padu Beb! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: