Iqram Dinzly Buat Hal Lagi… Kali Ini Giliran Uqasha Senrose Pula Jadi Mangsa?

Iqram Dinzly Buat Hal Lagi… Kali Ini Giliran Uqasha Senrose Pula Jadi Mangsa? - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Iqram Dinzly Buat Hal Lagi… Kali Ini Giliran Uqasha Senrose Pula Jadi Mangsa?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Iqram Dinzly Buat Hal Lagi… Kali Ini Giliran Uqasha Senrose Pula Jadi Mangsa?
link : Iqram Dinzly Buat Hal Lagi… Kali Ini Giliran Uqasha Senrose Pula Jadi Mangsa?

Baca juga


Iqram Dinzly Buat Hal Lagi… Kali Ini Giliran Uqasha Senrose Pula Jadi Mangsa?



Nama pelakon Iqram Dinzly pernah terpalit dengan pelbagai kontroversi pada awal tahun ini. Lantas, dia membuat keputusan untuk berehat seketika dari media sosial. Kali ini Iqram Dinzly buat hal lagi dengan meninggalkan kata berunsurkan lu cah di ruang komen Instagram Uqasha Senrose.

Bagaimanapun, komen Iqram Dinzly pada gambar poster filem lakonan Uqasha Senrose mengundang sedikit perbalahan dalam kalangan netizen.



Mata saya di posisi dada




Nak tengok part Uqasha je



Bgaimanapun, komen pelakon ini mengundang kecaman dan menyifatkan dia biadap dan tidak sepatutnya meninggalkan komen berunsur lucah seperti itu.

Fokus tepat dan jitu





Sumber: Uqasha Senrose


sumber artikel : https://ift.tt/2PGEGyt

Sumber Iqram Dinzly Buat Hal Lagi… Kali Ini Giliran Uqasha Senrose Pula Jadi Mangsa?


Demikianlah Artikel Iqram Dinzly Buat Hal Lagi… Kali Ini Giliran Uqasha Senrose Pula Jadi Mangsa?

Sekianlah artikel Iqram Dinzly Buat Hal Lagi… Kali Ini Giliran Uqasha Senrose Pula Jadi Mangsa? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: