(9 Gambar) Baju pun boleh dijadikan telekung, perubahan isteri Irwansyah penuh inspirasi ini mendapat pujian ramai dari netizen.. Alhamdulillah

(9 Gambar) Baju pun boleh dijadikan telekung, perubahan isteri Irwansyah penuh inspirasi ini mendapat pujian ramai dari netizen.. Alhamdulillah - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang (9 Gambar) Baju pun boleh dijadikan telekung, perubahan isteri Irwansyah penuh inspirasi ini mendapat pujian ramai dari netizen.. Alhamdulillah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : (9 Gambar) Baju pun boleh dijadikan telekung, perubahan isteri Irwansyah penuh inspirasi ini mendapat pujian ramai dari netizen.. Alhamdulillah
link : (9 Gambar) Baju pun boleh dijadikan telekung, perubahan isteri Irwansyah penuh inspirasi ini mendapat pujian ramai dari netizen.. Alhamdulillah

Baca juga


(9 Gambar) Baju pun boleh dijadikan telekung, perubahan isteri Irwansyah penuh inspirasi ini mendapat pujian ramai dari netizen.. Alhamdulillah



Tapi bila sebut saja isteri kepada penyanyi Indonesia iaitu Irwansyah, confirm terngiang-ngiang lagu suaminya yang meletop.

Walaupun tampil sebagai seorang wanita Muslimah, ia tidak menghalang wanita berusia 28 tahun itu untuk mengenakan fesyen penuh citarasa dan bergaya!




Mempunyai minat luar biasa dalam bidang fesyen, pelakon sinetron Bawang Putih Bawang Merah itu merealisasikan impiannya dengan memperkenalkan jenama sendiri dengan menjual pelbagai jenis kelengkapan Muslimah.

Bukan sekadar untuk mengaut keuntungan semata-mata, tetapi vokalis duo The Sisters itu menyifatkan ia sebagai salah satu cara berdakwah kepada orang ramai terutamanya buat para pelanggan.





Bercerita mengenai penghijraan sewaktu awal dahulu, dirinya mengambil masa perlahan-lahan untuk ikhlaskan hati dengan perubahan yang dilakukan.

“Ternyata setelah melalui perubahan ini rasa lebih tenteram. Ke mana-mana pergi tak perlu bawa telekung.. lebih mudah untuk mengerjakan solat.



“Gaya fesyen juga tak bosan walaupun ketika pergi ke undangan, bercuti atau gaya harian. Cuma perlu pilih fabrik yang sesuai dan mix and match sendiri,”



Sudah tujuh tahun mendirikan rumah tangga dengan penyanyi lagu Pencinta Wanita itu, namun pasangan ini masih belum dikurniakan cahaya mata. Tetapi mereka terus positif dan berusaha bagi mendapatkan zuriat.



Sumber : Nona


sumber artikel : https://ift.tt/2NeUKWV

Sumber (9 Gambar) Baju pun boleh dijadikan telekung, perubahan isteri Irwansyah penuh inspirasi ini mendapat pujian ramai dari netizen.. Alhamdulillah


Demikianlah Artikel (9 Gambar) Baju pun boleh dijadikan telekung, perubahan isteri Irwansyah penuh inspirasi ini mendapat pujian ramai dari netizen.. Alhamdulillah

Sekianlah artikel (9 Gambar) Baju pun boleh dijadikan telekung, perubahan isteri Irwansyah penuh inspirasi ini mendapat pujian ramai dari netizen.. Alhamdulillah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: