Beza usia 12 tahun bukanlah satu penghalang, cikgu lelaki ini nekad kahwin dengan anak muridnya sendiri

Beza usia 12 tahun bukanlah satu penghalang, cikgu lelaki ini nekad kahwin dengan anak muridnya sendiri - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Beza usia 12 tahun bukanlah satu penghalang, cikgu lelaki ini nekad kahwin dengan anak muridnya sendiri, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Beza usia 12 tahun bukanlah satu penghalang, cikgu lelaki ini nekad kahwin dengan anak muridnya sendiri
link : Beza usia 12 tahun bukanlah satu penghalang, cikgu lelaki ini nekad kahwin dengan anak muridnya sendiri

Baca juga


Beza usia 12 tahun bukanlah satu penghalang, cikgu lelaki ini nekad kahwin dengan anak muridnya sendiri



Shamsul Bahari berkongsi beberapa keping gambar di laman Twitter miliknya setelah selamat diijabkabulkan dengan gadis tersebut, Intan Hairi pada 18 Ogos lalu.



“Hari tu tengok cikgu fizik perempuan kahwin dengan anak muridnya, sekarang tiba giliran guru fizik lelaki dan anak muridnya. Saksikan Cikgu Fizikku, Suamiku di TV3,” tulis cikgu berusia 32 tahun itu.



Posting tersebut menarik perhatian orang ramai dan diulang kicau sebanyak 9,849 kali dengan mendapat 8,347 tanda suka.

Rata-rata muridnya turut mengucapkan tahniah atas ikatan pernikahan tersebut malah ada juga meminta tips bagaimana cara untuk mengorat crush yang menjadi idaman.

Tahniah cikgu & isteri…


Selamat pengantin baru!



Siap boleh jadi tajuk drama…




Macam mana korang mengorat?




Menerusi laman Instagram isterinya, gadis berusia 20 tahun itu juga ada berkongsi beberapa keping gambar majlis perkahwinan untuk tatapan pengikut mereka.






Alhamdulillah! Tahniah Shamsul & isteri. Siapa sangka cikgu yang mengajar kita dalam kelas masa zaman ‘hingusan’, boleh jadi pasangan hidup kan?

Sumber : Shamsul Bahari , Intan Hairi

sumber artikel : https://ift.tt/2MsOqhZ


Sumber Beza usia 12 tahun bukanlah satu penghalang, cikgu lelaki ini nekad kahwin dengan anak muridnya sendiri


Demikianlah Artikel Beza usia 12 tahun bukanlah satu penghalang, cikgu lelaki ini nekad kahwin dengan anak muridnya sendiri

Sekianlah artikel Beza usia 12 tahun bukanlah satu penghalang, cikgu lelaki ini nekad kahwin dengan anak muridnya sendiri kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: