"Kemaluan anak saya dikorek dan dicucuk rakan tadika" - ibu muda ini kongsikan pengalaman traumanya, semoga anda semua lebih berhati-hati selepas ini

"Kemaluan anak saya dikorek dan dicucuk rakan tadika" - ibu muda ini kongsikan pengalaman traumanya, semoga anda semua lebih berhati-hati selepas ini - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang "Kemaluan anak saya dikorek dan dicucuk rakan tadika" - ibu muda ini kongsikan pengalaman traumanya, semoga anda semua lebih berhati-hati selepas ini, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : "Kemaluan anak saya dikorek dan dicucuk rakan tadika" - ibu muda ini kongsikan pengalaman traumanya, semoga anda semua lebih berhati-hati selepas ini
link : "Kemaluan anak saya dikorek dan dicucuk rakan tadika" - ibu muda ini kongsikan pengalaman traumanya, semoga anda semua lebih berhati-hati selepas ini

Baca juga


"Kemaluan anak saya dikorek dan dicucuk rakan tadika" - ibu muda ini kongsikan pengalaman traumanya, semoga anda semua lebih berhati-hati selepas ini


Dengan kecanggihan internet, segala maklumat dihujung jari sahaja. Dan boleh diakses oleh setiap orang tidak kiralah golongan kanak-kanak atau dewasa.

Baru-baru ini kecoh di laman Facebook apabila Zeeda Aziz berkongsi sebuah cerita tentang sekumpulan kanak-kanak tadika bermain ‘cucuk’ dan ‘korek’ di faraj. Seorang wanita menghubungi Zeeda dan meminta nasihat tentang apa yang perlu dilakukan.


Kes melibatkan kanak-kanak berusia 6 tahun


Menurut Zeeda kejadian ini berlaku kepada seorang budak berusia enam tahun dan melakukan perkara tidak senonoh itu di tadika mereka. Budak-budak pula biasa la, tak tahu benda tu salah dan sekadar bermain.

Berikut merupakan perbualan si ibu dengan Zeeda:

Luka sebesar 1 cm


Si ibu mangsa memberitahu Zeeda bahawa anaknya mengalami luka di bahagian tepi kemaluan, seperti terkena pisau.

Tidak tahu apa yang perlu dibuat, Zeeda memberi nasihat untuk mencari perkara sebenar dengan trick supaya budak itu memberitahu ibunya.

Dikorek dan cucuk menggunakan jari


Setelah mengikut nasihat Zeeda, akhirnya kanak-kanak itu memberitahu bahawa rakannya yang mengorek dan mencucuk kemaluan menggunakan jari. Allahu, apa nak jadi dengan anak-anak sekarang ni.

Si ibu pun dah berjumpa dengan guru dan pelaku. Siapa yang nak dipersalahkan sekarang ni? Macam mana kanak-kanak tu boleh tahu dan ingin bermain sebegitu rupa? Adakah melalui internet? Adakah kurang pemantauan ibu-bapa?


Betul kata Zeeda tu, janganlah dedahkan kepada kanak-kanak tentang perkara sebegini. Pantaulah penggunaan internet mereka. Sekarang ni pun dah banyak safety mode atau parental mode buat ibu-bapa yang ingin akses internet lebih selamat kepada anak-anak mereka.

Didiklah anak dengan baik, ajarlah mereka tentang perkara yang tidak sepatutnya dilakukan. Kanak-kanak ini masih kecil dan tidak tahu tentang baik buruk, ajarlah mereka dengan sempurna.

Sumber: Zeeda Aziz

sumber artikel : https://ift.tt/2o7AXxG

Sumber "Kemaluan anak saya dikorek dan dicucuk rakan tadika" - ibu muda ini kongsikan pengalaman traumanya, semoga anda semua lebih berhati-hati selepas ini


Demikianlah Artikel "Kemaluan anak saya dikorek dan dicucuk rakan tadika" - ibu muda ini kongsikan pengalaman traumanya, semoga anda semua lebih berhati-hati selepas ini

Sekianlah artikel "Kemaluan anak saya dikorek dan dicucuk rakan tadika" - ibu muda ini kongsikan pengalaman traumanya, semoga anda semua lebih berhati-hati selepas ini kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: