Peguam Tersohor, Siti Kassim Luah Perasaan Kecewa Dan Dia Beritahu Melayu Macam Dia Sekarang Ini Sudah Tak Ramai

Peguam Tersohor, Siti Kassim Luah Perasaan Kecewa Dan Dia Beritahu Melayu Macam Dia Sekarang Ini Sudah Tak Ramai - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Peguam Tersohor, Siti Kassim Luah Perasaan Kecewa Dan Dia Beritahu Melayu Macam Dia Sekarang Ini Sudah Tak Ramai, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Peguam Tersohor, Siti Kassim Luah Perasaan Kecewa Dan Dia Beritahu Melayu Macam Dia Sekarang Ini Sudah Tak Ramai
link : Peguam Tersohor, Siti Kassim Luah Perasaan Kecewa Dan Dia Beritahu Melayu Macam Dia Sekarang Ini Sudah Tak Ramai

Baca juga


Peguam Tersohor, Siti Kassim Luah Perasaan Kecewa Dan Dia Beritahu Melayu Macam Dia Sekarang Ini Sudah Tak Ramai



Siti Kassim, rata rata yang mengikuti arena politik negara mesti kenal siapa Siti Kassim. Beliau seorang aktivis dan juga seorang peguam. Beliau biasanya akan bersuara lantang untuk menegakkan hak hak asasi manusia.

Baru baru ini beliau menolong kaum orang asli di GUA MUSANG TEMIAR ORANG ASLI. Suara lantang beliau tidak selalunya berkenaan hak asasi.

Rasa Kecewa Dengan Kerajaan Pakatan Harapan

Aktivis hak asasi manusia yang lantang, Siti Kasim melahirkan rasa kecewa terhadap pentadbiran kerajaan sekarang yang gagal mengawal isu kaum dan agama yang sering ditimbulkan oleh puak pelampau.



Siti Kassim yang hadir pada forum ‘Malaysia Baru: 61 Years after Merdeka, Does Ethnicity and Religion Matter?’ melahirkan kegusaran kerana isu kaum dan agama boleh menjadi barah jika tidak ditangani dengan cermat.

Menerusi rakaman video terbaru, beliau menyatakan apa yang dia harapkan tidak dicapai. Siti Kassim beritahu kerajaan baru seperti tidak buat apa apa berkenaan isu penting. Rasuah dan Ekonomi boleh ditangani tetapi untuk kaum dan agama bagaimana kerajaan nak kawal?

Siti Kassim Antara Melayu Yang Makin Pupus



Siti Kassim beritahu zaman sekarang tidak ramai yang seperti Siti Kassim dan dia antara melayu yang susah dijumpa di zaman sekarang.

Beliau hanya mahukan pembaharuan tentang isu yang dia bangkitkan.

Mari tonton apa Siti Kassim ucapkan.



By: Buletin Netizen

Kredit Youtube: Kini TV

Sumber Peguam Tersohor, Siti Kassim Luah Perasaan Kecewa Dan Dia Beritahu Melayu Macam Dia Sekarang Ini Sudah Tak Ramai


Demikianlah Artikel Peguam Tersohor, Siti Kassim Luah Perasaan Kecewa Dan Dia Beritahu Melayu Macam Dia Sekarang Ini Sudah Tak Ramai

Sekianlah artikel Peguam Tersohor, Siti Kassim Luah Perasaan Kecewa Dan Dia Beritahu Melayu Macam Dia Sekarang Ini Sudah Tak Ramai kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: