Sukma di Kelantan jika BN tewaskan PAS, janji KJ

Sukma di Kelantan jika BN tewaskan PAS, janji KJ - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Sukma di Kelantan jika BN tewaskan PAS, janji KJ, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Sukma di Kelantan jika BN tewaskan PAS, janji KJ
link : Sukma di Kelantan jika BN tewaskan PAS, janji KJ

Baca juga


Sukma di Kelantan jika BN tewaskan PAS, janji KJ

Khairy Jamaluddin (kiri) bersama atlet terkenal Mohd Azizulhasni Awang di tapak Kompleks Velodrom Azizulhasni yang dijangka siap hujung tahun depan, 29 Mac 2018. — Foto BernamaKhairy Jamaluddin (kiri) bersama atlet terkenal Mohd Azizulhasni Awang di tapak Kompleks Velodrom Azizulhasni yang dijangka siap hujung tahun depan, 29 Mac 2018. — Foto BernamaTANAH MERAH, 30 Mac ― Sukan Malaysia (Sukma) berlangsung di Kelantan jika Barisan Nasional menawan negeri itu daripada PAS, janji Khairy Jamaluddin. 

Menteri belia dan sukan berkata sudah tiba masanya perubahan dilakukan demi memajukan sukan di negeri pantai timur itu, lapor Sinar Harian.

“Saya berjanji sebagai menteri belia dan sukan apabila Kelantan jadi milik BN, maka Sukma akan dianjurkan di negeri ini sebagai tuan rumah,” katanya.

Di majlis pelancaran Institut Kemahiran Belia Negara (IKBN) di sini, beliau mengumumkan pembinaan Kompleks Sukan Komuniti RM4.5 juta di situ.



Sumber Sukma di Kelantan jika BN tewaskan PAS, janji KJ


Demikianlah Artikel Sukma di Kelantan jika BN tewaskan PAS, janji KJ

Sekianlah artikel Sukma di Kelantan jika BN tewaskan PAS, janji KJ kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: