Aiman Tino Kena Tampar Gara-gara Sukar Jiwai Babak Emosi

Aiman Tino Kena Tampar Gara-gara Sukar Jiwai Babak Emosi - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Aiman Tino Kena Tampar Gara-gara Sukar Jiwai Babak Emosi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Aiman Tino Kena Tampar Gara-gara Sukar Jiwai Babak Emosi
link : Aiman Tino Kena Tampar Gara-gara Sukar Jiwai Babak Emosi

Baca juga


Aiman Tino Kena Tampar Gara-gara Sukar Jiwai Babak Emosi

Gara-gara sukar menjiwai babak emosi ketika membintangi drama bersiri, Mak Cun, penyanyi Aimon Tino telah ditampar oleh pelakon senior, Fazlina Ahmad Daud.

Namun, Aiman mengaku dia tidak marah dengan tindakan adik kepada pelakon dan pengarah, Fauziah Ahmad Daud kerana faham, ia dilakukan supaya dia lebih menjiwai karakternya yang menghidupkan watak sebagai Kumin.

"Saya tiada masalah berlakon, cuma sukar apabila perlu melakonkan babak marah dan sedih serentak. Saya ada bertanya kepada pengarahnya, Erma Fatima, bagaimana mahu menjiwai babak itu.

"Kebetulan Fazlina yang saya panggil Kak Baby ada bersama dan dia membawa saya ke satu sudut. Dia meminta saya mengenang semula perkara sedih dalam hidup. Tiba-tiba, dia menampar saya.

"Tindakannya itu membuatkan saya terkejut. Namun, sebaik selesai penggambaran babak itu, dia terus memeluk saya dan memohon maaf.

"Saya faham dan tidak marah kerana dia hanya membantu saya menghayati watak," kata Aiman seperti yang dilapor BH online.

Tambah remaja yang meraih populariti menerusi lagu Ku Rela Dibenci ini, dia berasa bertuah diberi peluang dan kepercayaan oleh pengarah Erma Fatima untuk mencuba bakat sebagai pelakon.



Sumber Aiman Tino Kena Tampar Gara-gara Sukar Jiwai Babak Emosi


Demikianlah Artikel Aiman Tino Kena Tampar Gara-gara Sukar Jiwai Babak Emosi

Sekianlah artikel Aiman Tino Kena Tampar Gara-gara Sukar Jiwai Babak Emosi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: