I'm back! Arnold Schwarzenegger masih hidup

I'm back! Arnold Schwarzenegger masih hidup - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang I'm back! Arnold Schwarzenegger masih hidup, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : I'm back! Arnold Schwarzenegger masih hidup
link : I'm back! Arnold Schwarzenegger masih hidup

Baca juga


I'm back! Arnold Schwarzenegger masih hidup

‘I’M BACK!’ itu kata-kata pertama yang terpacul dari mulut plakon aksi Arnold Schwarzenegger sebaik sedar selepas menjalani pembedahan jantung kecemasan di sebuah hospital di Los Angeles.

Menurut jurucakapnya, Daniel Ketchell, pelakon berusia 70 tahun itu berada dalam keadaan stabil 

Bekas Gabenor California itu menjalani pembedahan berkenaan bagi menukar salah satu injap jantungnya.

Pembedahan sama pernah dilalui Schwarzenegger 21 tahun lalu.

Menerusi bukunya "Total Recall: My Unbelievably True Life Story", Schwarzenegger merahsiakan pembedahan pada 1997 itu daripada pengetahuan isterinya Maria Shriver.

Dia sebaliknya memaklumkan kepada Shriver, sedang bercuti di Mexico.

Menurut Schwarzenegger, masalah jantung yang dialaminya adalah penyakit keturunan dan tidak ada kena mengena dengan penggunaan steroid.


Bekas jaguh bina badan ini bakal muncul dalam dua filem sekuel The Terminator dan Conan the Barbarian dalam tempoh dua tahun ini.

Kali terakhir Schwarzenegger tampil di khalayak umum adalah pada Rabu lalu sehari sebelum pembedahan berkenaan.

Dia dilihat meninggalkan Hotel Beverly Hills sambil menghisap cerut selepas makan tengahari bersama anak lelakinya, Patrick Schwarzenegger.



Sumber I'm back! Arnold Schwarzenegger masih hidup


Demikianlah Artikel I'm back! Arnold Schwarzenegger masih hidup

Sekianlah artikel I'm back! Arnold Schwarzenegger masih hidup kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: