Pelakon Winter Sonata tunggu hingga umur 43 tahun untuk kahwin senyap-senyap

Pelakon Winter Sonata tunggu hingga umur 43 tahun untuk kahwin senyap-senyap - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Pelakon Winter Sonata tunggu hingga umur 43 tahun untuk kahwin senyap-senyap, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pelakon Winter Sonata tunggu hingga umur 43 tahun untuk kahwin senyap-senyap
link : Pelakon Winter Sonata tunggu hingga umur 43 tahun untuk kahwin senyap-senyap

Baca juga


Pelakon Winter Sonata tunggu hingga umur 43 tahun untuk kahwin senyap-senyap

PELAKON cantik Choi Ji Woo, 43, yang sebelum ini cukup dikenali menerusi drama Korea popular, Winter Sonata dilaporkan sudah berkahwin secara rahsia minggu lalu.

Difahamkan perkahwinan tersebut berlangsung di Seoul, Korea Selatan.

Biarpun sebelum ini pernah digosipkan bercinta dengan seorang aktor popular, Ji Woon akhirnya memilih lelaki biasa sebagai pasangan hidupnya.

Berita perkahwinan  ini bukan  hanya mengejutkan para peminatnya, tetapi juga pihak pengurusannya YG Entertainment yang mengakui tidak mengetahui tentang majlis tersebut.

Bagaimanapun Ji Woo kemudiannya mengesahkan berita gembira itu menerusi perkongsian foto di laman media sosial miliknya.



Sumber Pelakon Winter Sonata tunggu hingga umur 43 tahun untuk kahwin senyap-senyap


Demikianlah Artikel Pelakon Winter Sonata tunggu hingga umur 43 tahun untuk kahwin senyap-senyap

Sekianlah artikel Pelakon Winter Sonata tunggu hingga umur 43 tahun untuk kahwin senyap-senyap kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: