Polis siasat pekerja seleweng baucar RM300

Polis siasat pekerja seleweng baucar RM300 - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Polis siasat pekerja seleweng baucar RM300, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Polis siasat pekerja seleweng baucar RM300
link : Polis siasat pekerja seleweng baucar RM300

Baca juga


Polis siasat pekerja seleweng baucar RM300

Polis Kuala Terengganu menyiasat dakwaan lelaki menyeleweng baucar pasar raya RM300 tempat suspek bekerja. ― Paparan skrin GooglePolis Kuala Terengganu menyiasat dakwaan lelaki menyeleweng baucar pasar raya RM300 tempat suspek bekerja. ― Paparan skrin GoogleKUALA TERENGGANU, 30 Mac ― Seorang pekerja pasar raya disyaki menyeleweng baucar RM300 yang sepatunya diagihkan kepada pemenang satu pertandingan.

Tidak mengadakan pertandingan tersebut pada 3 Mac lalu, lelaki berusia 29 itu sebaliknya membeli barangan untuk dirinya, lapor Sinar Harian. 

Setelah pengurusan pasar raya tersebut berjaya mengesan penipuannya melalui rakaman CCTV, mereka memanggil lelaki itu untuk siasatan dalaman.

Namun suspek enggan hadir sehingga memaksa pasar raya itu membuat aduan polis pada 22 Mac. Kes itu disiasat bawah Seksyen 420 Kanun Keseksaan.

Ketua polis Kuala Terengganu ACP Idris Abd Rafar berkata urusan pembelian suspek melalui CCTV dan nombor siri baucar dijadikan bukti kes tersebut. 



Sumber Polis siasat pekerja seleweng baucar RM300


Demikianlah Artikel Polis siasat pekerja seleweng baucar RM300

Sekianlah artikel Polis siasat pekerja seleweng baucar RM300 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: