Kebakaran di parkir: 41 motosikal musnah, empat kereta rosak

Kebakaran di parkir: 41 motosikal musnah, empat kereta rosak - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Kebakaran di parkir: 41 motosikal musnah, empat kereta rosak, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kebakaran di parkir: 41 motosikal musnah, empat kereta rosak
link : Kebakaran di parkir: 41 motosikal musnah, empat kereta rosak

Baca juga


Kebakaran di parkir: 41 motosikal musnah, empat kereta rosak

Sebanyak 41 motosikal musnah manakala empat kereta rosak dalam kebakaran di Wisma Telaga Air, Butterworth, awal pagi 31 Mac 2018. — Foto ihsan Facebook/IPD Seberang Perai UtaraSebanyak 41 motosikal musnah manakala empat kereta rosak dalam kebakaran di Wisma Telaga Air, Butterworth, awal pagi 31 Mac 2018. — Foto ihsan Facebook/IPD Seberang Perai UtaraBUTTERWORTH, 31 Mac — Sebanyak 41 motosikal musnah manakala empat kereta rosak dalam kebakaran di Wisma Telaga Air, Jalan Telaga Air di sini, awal pagi tadi.

Pegawai Operasi Jabatan Bomba dan Penyelamat Pulau Pinang, PBK II Abdul Majid Osman berkata pihaknya menerima panggilan kecemasan pada pukul 2.52 pagi dan sebuah jentera dari Balai Bomba dan Penyelamat Butterworth bergegas ke tempat kejadian.

“Kebakaran melibatkan 41 unit motosikal dan empat buah kereta yang ditempatkan di ruangan parkir kenderaan terbuka di flat berkenaan. Semua motosikal itu musnah keseluruhan manakala empat kereta berkenaan hanya terbakar 20 peratus di bahagian hadapan,” katanya dalam kenyataan, di sini hari ini.

Beliau berkata tiada kemalangan jiwa dilaporkan dan punca serta nilai kerugian masih dalam siasatan.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Seberang Perai Utara ACP Noorzainy Mohd Noor berkata sehingga kini tiada saksi yang tampil memberi maklumat dan tempat kejadian juga tidak dilengkapi dengan kamera litar tertutup (CCTV).

Beliau berkata pihaknya akan meneruskan siasatan dan mengenal pasti sama ada terdapat unsur lain terlibat dalam kejadian. 

“Saksi yang mempunyai maklumat mengenai kebakaran tersebut dimohon untuk tampil bagi membantu polis menjalankan siasatan,” katanya. — Bernama



Sumber Kebakaran di parkir: 41 motosikal musnah, empat kereta rosak


Demikianlah Artikel Kebakaran di parkir: 41 motosikal musnah, empat kereta rosak

Sekianlah artikel Kebakaran di parkir: 41 motosikal musnah, empat kereta rosak kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: