Gangguan bekalan air di Pekan 5 April, 6,561 pengguna diminta simpan bekalan air

Gangguan bekalan air di Pekan 5 April, 6,561 pengguna diminta simpan bekalan air - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Gangguan bekalan air di Pekan 5 April, 6,561 pengguna diminta simpan bekalan air, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Gangguan bekalan air di Pekan 5 April, 6,561 pengguna diminta simpan bekalan air
link : Gangguan bekalan air di Pekan 5 April, 6,561 pengguna diminta simpan bekalan air

Baca juga


Gangguan bekalan air di Pekan 5 April, 6,561 pengguna diminta simpan bekalan air

Kira-kira 6,561 pengguna akan mengalami gangguan bekalan air di Pekan, Pahang, berikutan kerja-kerja penyelenggaraan di Loji Rawatan Air Chini, lapor Sinar Harian. 
Pegawai Perhubungan Awam dan Komunikasi Korporat Pengurusan Air Pahang Berhad (PAIP) Nurul Farhana Abdul Hamid berkata, kerja-kerja penyelenggaraan itu akan mula dijalankan pada jam 9 pagi sehingga jam 8 malam pada 5 April ini. 
Antara kawasan yang terjejas ialah seluruh Felda Chini dan Chini Timur, Bandar 02, Kampung Gumum, Kampung Batu Balik, Air Hitam dan Kampung Paloh Hinai. 
"Beberapa kampung lain seperti Kampung Pulau Rumput; Kampung Padang Rumbia, Kampung Temal, Kampung Bangkong, Kampung Tebas Buang, Kampung Arong, Kampung Wah-Wah, Institut Kemahiran Belia Negara (IKBN), Pusat Latihan Khidmat Negara (PLKN ) dan Pelancongan Tasik Chini turut terjejas," katanya. 
Sehubungan itu, beliau menasihatkan para pengguna di kawasan-kawasan yang terlibat menyimpan bekalan air yang mencukupi sebagai langkah persediaan awal bagi menghadapi gangguan bekalan air sepanjang tempoh tersebut. 
Sebarang pertanyaan atau maklumat lanjut, pengguna dinasihatkan menghubungi talian Pusat Khidmat Pelanggan di talian 09-573 9999.


Sumber Gangguan bekalan air di Pekan 5 April, 6,561 pengguna diminta simpan bekalan air


Demikianlah Artikel Gangguan bekalan air di Pekan 5 April, 6,561 pengguna diminta simpan bekalan air

Sekianlah artikel Gangguan bekalan air di Pekan 5 April, 6,561 pengguna diminta simpan bekalan air kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: