Sufian Terpaksa Lepaskan Tawaran Biasiswa, Sambung PhD

Sufian Terpaksa Lepaskan Tawaran Biasiswa, Sambung PhD - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Sufian Terpaksa Lepaskan Tawaran Biasiswa, Sambung PhD, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Sufian Terpaksa Lepaskan Tawaran Biasiswa, Sambung PhD
link : Sufian Terpaksa Lepaskan Tawaran Biasiswa, Sambung PhD

Baca juga


Sufian Terpaksa Lepaskan Tawaran Biasiswa, Sambung PhD

Penyanyi Sufian Suhaimi, 26, menjelaskan dia terpaksa melepaskan tawaran menyambung pengajiannya di peringkat tertinggi iaitu doktor falsafah (PhD) kerana ingin memberi fokus kepada karier seni terlebih dahulu.

Memetik laporan mStar online, Sufian mendedahkan ada beberapa universiti swasta dan awam menawarkannya biasiswa dan peluang menyambung pengajian di peringkat tersebut.

Mengaku berat hati untuk menolak tawaran itu namun apa yang lebih membimbangkan seandainya dia tidak dapat membahagikan masa dengan baik. Justeru buat masa ini dia mahu memberi tumpuan kepada karier nyanyian.

"Alhamdulillah ada beberapa universiti menawarkan saya untuk lanjutkan pelajaran ke peringkat PhD walaupun saya baru sahaja menamatkan pengajian di peringat Ijazah Sarjana.

"Ada beberapa tawaran menarik diberikan termasuk biasiswa penuh dalam bidang komunikasi dan pengurusan.

"Saya menganggap ini sebagai rezeki kerana bukan mudah untuk mendapat tawaran melanjutkan pengajian ke PhD," katanya yang kini popular dengan single terbaharu, Di Matamu.

Bekas tunang Elfira Loy ini baru menyelesaikan Ijazah Sarjananya dalam bidang Komunikasi Massa di Universiti Teknologi Mara (UiTM) Shah Alam, pada Februari lalu.



Sumber Sufian Terpaksa Lepaskan Tawaran Biasiswa, Sambung PhD


Demikianlah Artikel Sufian Terpaksa Lepaskan Tawaran Biasiswa, Sambung PhD

Sekianlah artikel Sufian Terpaksa Lepaskan Tawaran Biasiswa, Sambung PhD kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: