Walaupun dikecam tapi demi perangi maksiat, Datuk Shamsubahrin dedah anak jadi GRO

Walaupun dikecam tapi demi perangi maksiat, Datuk Shamsubahrin dedah anak jadi GRO - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Walaupun dikecam tapi demi perangi maksiat, Datuk Shamsubahrin dedah anak jadi GRO, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Walaupun dikecam tapi demi perangi maksiat, Datuk Shamsubahrin dedah anak jadi GRO
link : Walaupun dikecam tapi demi perangi maksiat, Datuk Shamsubahrin dedah anak jadi GRO

Baca juga


Walaupun dikecam tapi demi perangi maksiat, Datuk Shamsubahrin dedah anak jadi GRO

KUALA LUMPUR, 31 Ogos ― Seorang bapa tidak mempedulikan kecaman selepas mendedahkan anak gadisnya terlibat sebagai pelayan pusat hiburan.

 

 

Walaupun dikecam tapi demi perangi maksiat, Datuk Shamsubahrin dedah anak jadi GRO

Walaupun dikecam tapi demi perangi maksiat, Datuk Shamsubahrin dedah anak jadi GRO

 

Datuk Shamsubahrin Ismail sanggup membuat aduan kepada jabatan agama Islam di sini semalam demi “memerangi habis-habisan maksiat”, lapor Harian Metro.

“Saya tahu ramai mengecam tindakan saya mendedahkan perilaku anak sendiri yang dikatakan memalukan ini namun sudah lama saya memberi peluang kepada dia, tetapi tidak diendahkan,” katanya.

“Malah saya turut menerima mesej daripada rakan anak yang mengatakan tindakan diambil memalukan anak sendiri, tetapi saya tidak peduli kerana demi anak gadis Islam di negara ini saya sanggup berjuang habis-habisan melawan maksiat.”

Anaknya, yang tidak dinamakan, dilaporkan terlibat sebagai “duta kelab”, nama lain bagi pegawai hubungan pelanggan (GRO) di kelab-kelab malam.

Shamsubahrin, ahli perniagaan yang sebelum ini dikenali aktif bersama persatuan teksi, berkata beliau akan “menggempur” beberapa jabatan lain dalam usahanya itu.

“Saya sudah ‘kehilangan’ anak gadis yang memilih jalan hidupnya sendiri. Saya tidak mahu ibu bapa lain juga menerima nasib yang sama,” katanya.

Akhbar itu sebelumnya melaporkan gadis 20 tahun itu berhenti belajar setelah tertarik dengan kegiatan tersebut yang menawarkan gaji lumayan.

Sumber: Malay Mail



Sumber Walaupun dikecam tapi demi perangi maksiat, Datuk Shamsubahrin dedah anak jadi GRO


Demikianlah Artikel Walaupun dikecam tapi demi perangi maksiat, Datuk Shamsubahrin dedah anak jadi GRO

Sekianlah artikel Walaupun dikecam tapi demi perangi maksiat, Datuk Shamsubahrin dedah anak jadi GRO kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: