Malaysia kempunan lagi, kalah tipis gol sendiri kepada Thailand

Malaysia kempunan lagi, kalah tipis gol sendiri kepada Thailand - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Malaysia kempunan lagi, kalah tipis gol sendiri kepada Thailand, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Malaysia kempunan lagi, kalah tipis gol sendiri kepada Thailand
link : Malaysia kempunan lagi, kalah tipis gol sendiri kepada Thailand

Baca juga


Malaysia kempunan lagi, kalah tipis gol sendiri kepada Thailand

Pasukan bola sepak Thailand berjaya meraih emas apabila menang tipis 1-0 ketika menentang Malaysia dalam final bola sepak Sukan Sea Kuala Lumpur yang berlangsung sebentar tadi.

Thailand memperoleh gol tunggal permainan hasil kesilapan dari penjaga gol Malaysia yang tertumbuk bola masuk ke dalam gawang sendiri pada minit ke-38 permainan.

Di separuh kedua permainan, Malaysia dilihat mengasak pasukan lawan dengan cubaan demi cubaan di hadapan gol namun gagal meraih sebarang gol.

Thailand menang 1-0, sekaligus membawa pulang emas Sukan Sea 2017.

 

Sumber: Siakapkeli



Sumber Malaysia kempunan lagi, kalah tipis gol sendiri kepada Thailand


Demikianlah Artikel Malaysia kempunan lagi, kalah tipis gol sendiri kepada Thailand

Sekianlah artikel Malaysia kempunan lagi, kalah tipis gol sendiri kepada Thailand kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: