Najib umum Isnin, 4 September 2017 sebagai cuti umum sempena juara keseluruhan Sukan SEA

Najib umum Isnin, 4 September 2017 sebagai cuti umum sempena juara keseluruhan Sukan SEA - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Najib umum Isnin, 4 September 2017 sebagai cuti umum sempena juara keseluruhan Sukan SEA, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Najib umum Isnin, 4 September 2017 sebagai cuti umum sempena juara keseluruhan Sukan SEA
link : Najib umum Isnin, 4 September 2017 sebagai cuti umum sempena juara keseluruhan Sukan SEA

Baca juga


Najib umum Isnin, 4 September 2017 sebagai cuti umum sempena juara keseluruhan Sukan SEA

PERDANA Menteri Datuk Seri Najib Razak mengumumkan 4 September sebagai cuti umum sempena kejayaan kontinjen negara muncul juara keseluruhan Sukan SEA Kuala Lumpur (KL2017).

Malaysia diangkat sebagai juara keseluruhan selepas mengutip 145 pingat emas, 92 perak dan 86 gangsa sekali gus mengetepikan juara bertahan Thailand di kedudukan kedua.

“Saya bukan senang nak bagi cuti sebab Malaysia sudah terlalu banyak mendapat cuti umum.

“Tetapi kerana pencapaian kita yang luar biasa, sokongan rakyat berbilang kaum yang padu, pencapaian atlet kita yang cemerlang maka dengan ini saya bagi pihak kerajaan mengumumkan cuti umum pada hari Isnin ini,” katanya.

Perdana Menteri berkata demikian pada majlis penutup Sukan SEA Kuala Lumpur 2017 dan Ambang Kemerdekaan Ke-60 di Stadium Nasional Bukit Jalil, malam ini.

Perdana Menteri juga mengucapkan tahniah kepada semua atlet negara serta semua pihak yang memastikan kejayaan Sukan SEA ke-29.

 

Sumber: Harian Metro



Sumber Najib umum Isnin, 4 September 2017 sebagai cuti umum sempena juara keseluruhan Sukan SEA


Demikianlah Artikel Najib umum Isnin, 4 September 2017 sebagai cuti umum sempena juara keseluruhan Sukan SEA

Sekianlah artikel Najib umum Isnin, 4 September 2017 sebagai cuti umum sempena juara keseluruhan Sukan SEA kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: