Siti Nurhaliza teruja, tidur dengan glove Azizulhasni

Siti Nurhaliza teruja, tidur dengan glove Azizulhasni - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Siti Nurhaliza teruja, tidur dengan glove Azizulhasni, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Siti Nurhaliza teruja, tidur dengan glove Azizulhasni
link : Siti Nurhaliza teruja, tidur dengan glove Azizulhasni

Baca juga


Siti Nurhaliza teruja, tidur dengan glove Azizulhasni

TAHNIAH diucapkan buat The Pocket Rocket Man, Azizulhasni Awang yang berjaya meraih pingat emas dalam acara pecut individu lelaki dalam aksi di Velodrome Nasional, Nilai, semalam.

Dengan pencapaian ini sekali gus sasaran emas yang ditetapkan Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin kini telah berjaya dicapai.

Azizul dilihat berjaya menewaskan protegenya, Mohd Shah Firdaus untuk menyumbang pingat ke- 111 negara dalam acara tersebut.

Dalam pada itu, penyanyi no. 1 Malaysia, Datuk Siti Nurhaliza merupakan antara salah seorang yang begitu teruja dengan kejayaan atlet berbasikal negara itu.

Menerusi satu posting di akaun Instagram, Siti dilihat memuat naik satu gambar di mana memaparkan glove Azizulhasni yang dihadiahkan kepadanya selepas muncul juara acara Keirin dalam Kejohanan Dunia pada April lepas.

“Tido pakai glove la malam nie @azizulawangofficial Aaminn.. #myluckynumber111 @therealfafau,” tulis Siti menerusi gambar tersebut.

Posting yang menerima lebih daripada 15,000 likes itu mendapat komen yang pelbagai daripada netizen. Rata-rata netizen begitu teruja dan meninggalkan komen yang agak mencuit hati.

Haaa..tidur dengan glove tak apa lagi, jangan sampai lepas ni tidur dengan basikal pula sudahlah ya…

 

Sumber: MYNEWSHUB.CC



Sumber Siti Nurhaliza teruja, tidur dengan glove Azizulhasni


Demikianlah Artikel Siti Nurhaliza teruja, tidur dengan glove Azizulhasni

Sekianlah artikel Siti Nurhaliza teruja, tidur dengan glove Azizulhasni kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: