Shuib pernah nasihat Sarah tak terlalu menunjuk aksi mesra

Shuib pernah nasihat Sarah tak terlalu menunjuk aksi mesra - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Shuib pernah nasihat Sarah tak terlalu menunjuk aksi mesra, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Shuib pernah nasihat Sarah tak terlalu menunjuk aksi mesra
link : Shuib pernah nasihat Sarah tak terlalu menunjuk aksi mesra

Baca juga


Shuib pernah nasihat Sarah tak terlalu menunjuk aksi mesra

Pelawak Shuib akui isterinya, Siti Sarah ‘cekap’ merakam aksi romantik spontan mereka tanpa disedari, lalu dikongsi di media sosial.

Malah, Shuib pernah menasihatkan Sarah supaya tidak keterlaluan menunjukkan kemesraan mereka kepada netizen.

“Saya tahu ada pihak kurang senang dengan kemesraan kami. Saya ada menegur Sarah untuk tidak memuat naik video atau gambar yang keterlaluan di media sosial.

“Sebenarnya, saya tidak tahu koleksi video yang tersimpan dalam telefon bimbit Sarah. Ini kerana apa yang dimuat naik sebelum ini pun saya tidak sedar dia merakamkan momen spontan itu,” katanya kepada BH Online.

Shuib mengulas kritikan netizen yang mendakwa pasangan itu terlalu menunjukkan kemesraan di laman sosial, biarpun ramai menyedari mereka adalah suami isteri.

Tambah Shuib, kemesraan dirinya dan Sarah bukan dibuat-buat.

“Ini adalah sikap kami sejak dulu lagi, …keluarga serta rakan-rakan sudah lali.

“Mungkin dengan adanya media sosial, ia menjadi lebih meluas lagi,” katanya.

Dalam perkembangan terkini, Shuib memikul tugas sebagai pengacara program santai, Konti Karat.

Program yang akan disiarkan mulai 22 September depan antara lain menampilkan artis jemputan seperti Hazama, Mawi, Siti Nordiana, Ayai Ilusi, Zarul, Siti Sarah dan ramai lagi.

Konti Karat bakal menemui penonton setiap Jumaat, jam 9 malam secara eksklusif di saluran Astro Prima (105) dan Maya HD (135).

 

Sumber: Utusan



Sumber Shuib pernah nasihat Sarah tak terlalu menunjuk aksi mesra


Demikianlah Artikel Shuib pernah nasihat Sarah tak terlalu menunjuk aksi mesra

Sekianlah artikel Shuib pernah nasihat Sarah tak terlalu menunjuk aksi mesra kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: