Bomoh didakwa rogol gadis tengah sakit perut ketika rawatan

Bomoh didakwa rogol gadis tengah sakit perut ketika rawatan - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Bomoh didakwa rogol gadis tengah sakit perut ketika rawatan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bomoh didakwa rogol gadis tengah sakit perut ketika rawatan
link : Bomoh didakwa rogol gadis tengah sakit perut ketika rawatan

Baca juga


Bomoh didakwa rogol gadis tengah sakit perut ketika rawatan

Seorang bomoh dihadapkan ke mahkamah kerana merogol dan mencabul seorang gadis yang sakit perut semasa sesi rawatan. — Foto Reuters

Seorang bomoh dihadapkan ke mahkamah kerana merogol dan mencabul seorang gadis yang sakit perut.

Marhaji Madjin, 29, mengaku tidak bersalah mengikut pertuduhan cabul yang berlaku di sebuah rumah di Sibujaya antara jam 11 malam hingga 11.59 malam pada 21 Ogos lalu.

Bagi pertuduhan kedua, warga Indonesia itu didakwa merogol dan memasukkan jari ke faraj mangsa berusia 20 tahun.

Tidak diwakili peguam, dia juga mengaku tidak bersalah atas kedua-dua pertuduhan di mahkamah majistret dan mahkamah sesyen di sini.

Tertuduh dibenarkan diikat jamin manakala pasportnya ditahan serta diarah melapor diri di balai setiap minggu sehingga tarikh sebutan semula pada 19 September depan.

Akhbar itu difahamkan ibu mangsa membawa gadis itu menemui tertuduh namun ketika sesi rawatan tertuduh mencabul dan merogol mangsa.

Sumber: Projek MMO



Sumber Bomoh didakwa rogol gadis tengah sakit perut ketika rawatan


Demikianlah Artikel Bomoh didakwa rogol gadis tengah sakit perut ketika rawatan

Sekianlah artikel Bomoh didakwa rogol gadis tengah sakit perut ketika rawatan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: