Video: “Ingatkan lelaki berkopiah ni jemaah rupanya pencuri” – Penuh beg plastik curi duit tabung masjid

Video: “Ingatkan lelaki berkopiah ni jemaah rupanya pencuri” – Penuh beg plastik curi duit tabung masjid - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Video: “Ingatkan lelaki berkopiah ni jemaah rupanya pencuri” – Penuh beg plastik curi duit tabung masjid, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Video: “Ingatkan lelaki berkopiah ni jemaah rupanya pencuri” – Penuh beg plastik curi duit tabung masjid
link : Video: “Ingatkan lelaki berkopiah ni jemaah rupanya pencuri” – Penuh beg plastik curi duit tabung masjid

Baca juga


Video: “Ingatkan lelaki berkopiah ni jemaah rupanya pencuri” – Penuh beg plastik curi duit tabung masjid

SEKALI pandang, pasti ada yang menganggap lelaki berkopiah ini salah seorang jemaah masjid tetapi rupanya pencuri yang sedang menunggu peluang untuk ‘rembat duit dalam tabung masjid.

Video: "Ingatkan lelaki berkopiah ni jemaah rupanya pencuri" - Penuh beg plastik curi duit tabung masjid

Video: “Ingatkan lelaki berkopiah ni jemaah rupanya pencuri” – Penuh beg plastik curi duit tabung masjid

Menerusi rakaman kamera litar tertutup (cctv) yang tular di media sosial memaparkan lelaki itu sedang mencungkil peti besi di sebuah masjid yang dipercayai Masjid Al-Furqan, Simpang 4 Chendering, Kuala Terengganu.

Dengan lagak seperti pencuri profesional, lelaki di dalam visual berkenaan kemudian dilihat melarikan sejumlah wang yang dimasukkan ke dalam beg plastik.

 

Dalam rakaman tersebut dapat dilihat suspek menggunakan dawai besi, lampu suluh untuk membuka peti besi yang mengandungi wang sumbangan orang ramai.

Difahamkan, kejadian tersebut baru berlaku semalam kira-kira pukul 12.08 tengah hari.

Bagaimanapun, tidak diketahui sama ada suspek sudah dikenal pasti atau sebaliknya, namun satu laporan polis sudah dibuat untuk tindakan selanjutnya.

Sumber: MYNEWSHUB.CC

 



Sumber Video: “Ingatkan lelaki berkopiah ni jemaah rupanya pencuri” – Penuh beg plastik curi duit tabung masjid


Demikianlah Artikel Video: “Ingatkan lelaki berkopiah ni jemaah rupanya pencuri” – Penuh beg plastik curi duit tabung masjid

Sekianlah artikel Video: “Ingatkan lelaki berkopiah ni jemaah rupanya pencuri” – Penuh beg plastik curi duit tabung masjid kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: