Kepala terperosok celah tiang bas gara-gara pemandu brek secara mengejut

Kepala terperosok celah tiang bas gara-gara pemandu brek secara mengejut - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Kepala terperosok celah tiang bas gara-gara pemandu brek secara mengejut, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kepala terperosok celah tiang bas gara-gara pemandu brek secara mengejut
link : Kepala terperosok celah tiang bas gara-gara pemandu brek secara mengejut

Baca juga


Kepala terperosok celah tiang bas gara-gara pemandu brek secara mengejut

Malang menimpa seorang kanak-kanak perempuan apabila kepalanya terselit antara dua tiang dalam sebuah bas.

Kejadian berlaku Sabtu lepas apabila pemandu bas itu membrek secara mengejut, menyebabkan kepala kanak-kanak berusia tujuh tahun itu yang berdiri di tengah kedua-dua tiang berkenaan terperosok di celah tiang terbabit.

Bomba terpaksa dipanggil untuk membantu melepaskan kanak-kanak berkenaan.

Dengan menggunakan peralatan khas, anggota penyelamat berjaya meluaskan ruang antara tiang berkenaan sebelum dapat melepaskan mangsa.

Video yang rakam biro bomba Fuzhou menunjukkan keadaan kanak-kanak itu dengan kepalanya tersekat antara dua tiang besi itu.

Ibu bapanya yang turut berada di dalam bas itu terpaksa mententeramkannya sepanjang usaha melepaskannya.

Media tempatan yang melaporkan kejadian itu bagaimanapun tidak menyatakan sama ada kanak-kanak itu cedera dalam kejadian berkenaan.

 

Sumber: Harian Metro



Sumber Kepala terperosok celah tiang bas gara-gara pemandu brek secara mengejut


Demikianlah Artikel Kepala terperosok celah tiang bas gara-gara pemandu brek secara mengejut

Sekianlah artikel Kepala terperosok celah tiang bas gara-gara pemandu brek secara mengejut kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: