Nak popular punya pasal, lelaki maut selepas tahan peluru pistol guna buku

Nak popular punya pasal, lelaki maut selepas tahan peluru pistol guna buku - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Nak popular punya pasal, lelaki maut selepas tahan peluru pistol guna buku, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Nak popular punya pasal, lelaki maut selepas tahan peluru pistol guna buku
link : Nak popular punya pasal, lelaki maut selepas tahan peluru pistol guna buku

Baca juga


Nak popular punya pasal, lelaki maut selepas tahan peluru pistol guna buku

Seorang lelaki yang mahu popular di Internet maut selepas cuba merakamkan aksi menahan tembakan peluru pistol menggunakan buku.

Pedro Ruiz III, 22, maut selepas peluru pistol yang ditembak kekasihnya, Monalisa Perez, 19, menembusi buku itu dan terus mengenai dadanya.

Monalisa yang hamil anak kedua dilaporkan menembak Ruiz yang memegang buku tebal di dadanya menggunakan pistol Desert Eagle .50 pada Isnin lalu.

Kejadian berkenaan turut disaksikan anak perempuan pasangan itu yang berusia tiga tahun.

Ruiz berharap aksi itu yang dirakam dengan dua kamera tular di Internet sekaligus menarik ramai pengguna melanggan siaran YouTube miliknya.

Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

 

Sumber: Harian Metro



Sumber Nak popular punya pasal, lelaki maut selepas tahan peluru pistol guna buku


Demikianlah Artikel Nak popular punya pasal, lelaki maut selepas tahan peluru pistol guna buku

Sekianlah artikel Nak popular punya pasal, lelaki maut selepas tahan peluru pistol guna buku kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: