Lelaki pecah rumah ditahan, curi pemanas air, tv dan kuih raya

Lelaki pecah rumah ditahan, curi pemanas air, tv dan kuih raya - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Lelaki pecah rumah ditahan, curi pemanas air, tv dan kuih raya, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lelaki pecah rumah ditahan, curi pemanas air, tv dan kuih raya
link : Lelaki pecah rumah ditahan, curi pemanas air, tv dan kuih raya

Baca juga


Lelaki pecah rumah ditahan, curi pemanas air, tv dan kuih raya

Polis menahan seorang lelaki yang dipercayai terlibat dalam sekurang-kurangnya enam kes pecah rumah di Apartment Permata, Bandar Perda di sini.

Ketua Polis Daerah Seberang Perai Tengah (SPT), ACP Nik Ros Azhan Nik Abdul Hamid berkata suspek berusia 36 tahun itu ditahan dalam serbuan ke sebuah unit di pangsapuri sama kira-kira 1 tengah hari semalam.

“Polis menerima laporan berhubung kes pecah rumah membabitkan penghuni yang pulang berhari raya di kawasan apartmen itu dan bertindak hasil maklumat serta risikan kami menyerbu kediaman disewa lelaki berkenaan.

“Hasil pemeriksaan di dalam rumah lelaki yang berasal dari Seri Manjung, Perak itu polis menemui pelbagai peralatan elektrik antaranya televisyen, radio dan pemanas air serta barang kemas dan pakaian yang dipercayai dicuri,” katanya di sini hari ini.

Katanya suspek dipercayai melakukan kegiatan itu dalam tempoh tiga hari bermula 24 Jun selepas memantau unit-unit yang penghuninya pulang ke kampung untuk berhari raya.

Nik Ros Azhan berkata suspek masuk ke rumah mangsa dan mencuri pelbagai barangan termasuk kuih raya, baju serta kasut yang ditinggalkan penghuni.

“Berdasarkan siasatan, lelaki yang tidak mempunyai pekerjaan tetap itu turut terlibat beberapa kes pecah rumah lain di sekitar daerah SPT sejak awal tahun ini. Kami turut merampas pelbagai peralatan pecah rumah antaranya pemutar skru,” katanya.

Katanya lelaki yang positif dadah itu juga kini direman selama empat hari bagi membantu siasatan dan kes disiasat menurut Sekyen 457 Kanun Keseksaan.

 

Sumber: Projek MMO



Sumber Lelaki pecah rumah ditahan, curi pemanas air, tv dan kuih raya


Demikianlah Artikel Lelaki pecah rumah ditahan, curi pemanas air, tv dan kuih raya

Sekianlah artikel Lelaki pecah rumah ditahan, curi pemanas air, tv dan kuih raya kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: