Pemilik beraya di kampung, kucing menginap di ‘hotel’

Pemilik beraya di kampung, kucing menginap di ‘hotel’ - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Pemilik beraya di kampung, kucing menginap di ‘hotel’, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pemilik beraya di kampung, kucing menginap di ‘hotel’
link : Pemilik beraya di kampung, kucing menginap di ‘hotel’

Baca juga


Pemilik beraya di kampung, kucing menginap di ‘hotel’

Perkhidmatan “hotel kucing” kian mendapat sambutan ramai berbanding tahun-tahun sebelum ini.

Kucing yang ditinggalkan di Cats Wonderland dijaga dari segi pemakanan, keselesaan dan kebersihan. — Foto ihsan Facebook/Cats Wonderland

Kebanyakan pemilik kucing yang bakal berhari raya di kampung masing-masing menempah hotel lebih awal dan dua minggu sebelum sambutan Aidilfitri, lapor Sinar Harian.

Malah, Tengku Nurudeen Tengku Mohd Affandi berkata pihaknya mahu menambah sangkar untuk memuatkan 150 kucing pada masa depan.

“Boleh dikatakan hampir separuh daripada 100 sangkar yang kami sediakan penuh,” kata pemilik Cats Wonderland itu pada laporan khas akhbar tersebut.

Hotel di sini yang beroperasi sejak dua tahun lalu juga memiliki cawangan di Taman Tun Dr Ismail (TTDI) Jaya, Shah Alam dan Bandar Puncak Alam.

Beliau berkata pekerja memantau kucing bagi memastikan keadaannya terjaga dari segi makanan, keselesaan dan kebersihan.

Namun, Tengku Nurudeen berkata pihaknya hanya menerima haiwan peliharaan yang sudah divaksin bagi memastikannya bebas penyakit.

Beliau berkata kucing berusia bawah tiga tahun tidak diterima kerana haiwan peliharaan itu belum boleh divaksin.

“Kami mahu pemilik meninggalkan kucing mereka dengan tenang tanpa perasaan bimbang keadaan haiwan kesayangan mereka di hotel kami,” kata pencinta kucing itu.

 

Sumber: Projek MMO



Sumber Pemilik beraya di kampung, kucing menginap di ‘hotel’


Demikianlah Artikel Pemilik beraya di kampung, kucing menginap di ‘hotel’

Sekianlah artikel Pemilik beraya di kampung, kucing menginap di ‘hotel’ kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: