Nahas dengan lori, lelaki ‘sedar’ tangan putus

Nahas dengan lori, lelaki ‘sedar’ tangan putus - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Nahas dengan lori, lelaki ‘sedar’ tangan putus, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Nahas dengan lori, lelaki ‘sedar’ tangan putus
link : Nahas dengan lori, lelaki ‘sedar’ tangan putus

Baca juga


Nahas dengan lori, lelaki ‘sedar’ tangan putus

Seorang lelaki putus tangan kanan dari paras bahu selepas motosikal yang dinaikinya terbabit dalam kemalangan dengan sebuah lori.

Seorang lelaki putus tangan kanan selepas terbabit nahas sebelum dibantu anggota Angkatan Pertahanan Awam dan paramedik. — Foto ihsan Facebook/Angkatan Pertahanan Awam Sibu

Ahmad Afzainizam Mathie, 30, juga patah kaki kanan dan cedera di muka ekoran nahas jam 10.23 pagi ini, lapor Berita Harian.

Pegawai operasi Angkatan Pertahanan Awam berkata mangsa masih sedar ketika paramedik tiba di lokasi nahas.

“Malah kami membalut bahagian tangan yang terputus sebelum menghantar mangsa ke Hospital Sibu untuk rawatan lanjut,” kata Frankie John Jawan.

Mangsa dikatakan dalam perjalanan pulang ke Sibu dari kampungnya di Daro sebelum nahas berlaku di Jalan Bawang dekat Jambatan Lebaan.

Keadaan lelaki itu stabil.

 

Sumber: Projek MMO



Sumber Nahas dengan lori, lelaki ‘sedar’ tangan putus


Demikianlah Artikel Nahas dengan lori, lelaki ‘sedar’ tangan putus

Sekianlah artikel Nahas dengan lori, lelaki ‘sedar’ tangan putus kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: