Penampakan makhluk halus wanita berpakaian serba hijau dalam program TV yang dihoskan Izzue Islam

Penampakan makhluk halus wanita berpakaian serba hijau dalam program TV yang dihoskan Izzue Islam - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Penampakan makhluk halus wanita berpakaian serba hijau dalam program TV yang dihoskan Izzue Islam, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Penampakan makhluk halus wanita berpakaian serba hijau dalam program TV yang dihoskan Izzue Islam
link : Penampakan makhluk halus wanita berpakaian serba hijau dalam program TV yang dihoskan Izzue Islam

Baca juga


Penampakan makhluk halus wanita berpakaian serba hijau dalam program TV yang dihoskan Izzue Islam

PENYANYI, Izzue Islam terkejut apabila dimaklumkan terdapat penampakan makhluk halus pada video program yang dihoskannya berjudul Destinasi Hijau.

Penampakan makhluk halus wanita berpakaian serba hijau dalam program TV yang dihoskan Izzue Islam

Penampakan makhluk halus wanita berpakaian serba hijau dalam program TV yang dihoskan Izzue Islam

Video berdurasi 45 saat yang mulai tular di media sosial sejak semalam memaparkan seorang wanita berpakaian serba hijau hilang sekelip mata ketika Izzue naik ke rumah.

Izzue berkata, penggambaran itu dibuat di sebuah inap desa di Sungai Besar, Sabak Bernam.

“Pada awalnya saya memang terkejut dan naik seram dibuatnya selepas mendapat tahu mengenai perkara itu. Tetapi saya tak nak terlalu cepat percaya. Jadi saya pun menghubungi pengarah dan penyunting untuk bertanyakan perkara itu.

 

“Mereka pun tak tahu menahu malah turut terkejut dengan cerita itu. Namun selepas saya menghantar video itu kepada mereka ternyata penampakan itu adalah manusia sebenar.

“Mereka memberitahu makcik itu berada di sebelah rumah dan segera berundur apabila perasan kamera berada di situ,” katanya kepada Harian Metro.

Izzue yang juga seorang pelakon menasihati pengguna laman sosial dan orang ramai agar tidak mudah terpedaya dengan apa yang disebarkan.

Video yang dikongsikan menerusi Facebook itu sudah ditonton lebih 150,000 penonton dan mendapat 99 perkongsian.

Penggambaran program itu dijalankan pada awal tahun ini dan ditayangkan pada bulan Ramadan lalu di TV1.

Sumber: Metro



Sumber Penampakan makhluk halus wanita berpakaian serba hijau dalam program TV yang dihoskan Izzue Islam


Demikianlah Artikel Penampakan makhluk halus wanita berpakaian serba hijau dalam program TV yang dihoskan Izzue Islam

Sekianlah artikel Penampakan makhluk halus wanita berpakaian serba hijau dalam program TV yang dihoskan Izzue Islam kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: