“Saya Tidak Mahu Berselindung Lagi, Ini Kehidupan Saya..” – Fathia Latiff Tampil Dengan Imej Baru Rambut Pendek

“Saya Tidak Mahu Berselindung Lagi, Ini Kehidupan Saya..” – Fathia Latiff Tampil Dengan Imej Baru Rambut Pendek - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang “Saya Tidak Mahu Berselindung Lagi, Ini Kehidupan Saya..” – Fathia Latiff Tampil Dengan Imej Baru Rambut Pendek, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : “Saya Tidak Mahu Berselindung Lagi, Ini Kehidupan Saya..” – Fathia Latiff Tampil Dengan Imej Baru Rambut Pendek
link : “Saya Tidak Mahu Berselindung Lagi, Ini Kehidupan Saya..” – Fathia Latiff Tampil Dengan Imej Baru Rambut Pendek

Baca juga


“Saya Tidak Mahu Berselindung Lagi, Ini Kehidupan Saya..” – Fathia Latiff Tampil Dengan Imej Baru Rambut Pendek



“SAYA rasa lebih lega sekarang. Saya enggan menipu diri sendiri lagi dan kembali menjadi diri sendiri.

“Lagipun, untuk kekal bertudung bukan satu perkara mudah,” kata pelakon Fathia Latiff mengenai keputusannya tidak lagi bertudung sejak beberapa hari lalu.

Fathia ketika dihubungi berkata, dia bertudung sebelum ini bukan atas kerelaan hati sebaliknya mahu membuktikan sesuatu kepada seseorang.



“Saya pakai tudung selama ini sebab orang lain. Disebabkan tidak dapat menerima kenyataan saya memilih untuk tampil berhijab.

“Bagaimanapun saya sedar yang saya tidak boleh menipu atau mengongkong diri saya.

“Jadi saya ambil keputusan untuk kembali kepada diri yang asal. Saya sudah tidak boleh bertahan lagi,” katanya.

Menurut Fathia, sudah sampai masanya dia memikirkan diri sendiri.

“Ini kehidupan saya. Jadi, saya berhak atur hidup tanpa perlu orang lain menghukum.



“Sebenarnya mereka yang suka menghakimi orang lain ini tiada kehidupan. Orang kata saya mengalami tekanan sampai buka tudung adalah silap sebaliknya mereka dengki dengan kehidupan saya.

“Adakah dengan menghukum saya mereka sudah dapat tiket masuk syurga? Bagi saya semua orang sama. Setiap orang melakukan kesilapan.

“Siapa anda untuk hina dengan pilihan yang saya buat. Saya perlu masa untuk kenal diri yang sebenar.

“Saya tahu keputusan ini salah tapi ada cara untuk tegur,” katanya.

Sumber: Harian Metro

Sumber “Saya Tidak Mahu Berselindung Lagi, Ini Kehidupan Saya..” – Fathia Latiff Tampil Dengan Imej Baru Rambut Pendek


Demikianlah Artikel “Saya Tidak Mahu Berselindung Lagi, Ini Kehidupan Saya..” – Fathia Latiff Tampil Dengan Imej Baru Rambut Pendek

Sekianlah artikel “Saya Tidak Mahu Berselindung Lagi, Ini Kehidupan Saya..” – Fathia Latiff Tampil Dengan Imej Baru Rambut Pendek kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: