Pencetus Ummah Abu Mahu Dakwa Pengkritik Di Mahkamah

Pencetus Ummah Abu Mahu Dakwa Pengkritik Di Mahkamah - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Pencetus Ummah Abu Mahu Dakwa Pengkritik Di Mahkamah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pencetus Ummah Abu Mahu Dakwa Pengkritik Di Mahkamah
link : Pencetus Ummah Abu Mahu Dakwa Pengkritik Di Mahkamah

Baca juga


Pencetus Ummah Abu Mahu Dakwa Pengkritik Di Mahkamah



Setelah beberapa hari mendiamkan diri, nampaknya PU Abu kembali aktif di sosial media. Menerusi Twitter, Abu membalas kenyataan penyampai radio, Haniff Hamzah untuk mendakwanya di mahkamah.



Untuk pengetahuan sebelum ini Haniff pernah menyelar tindakan Abu yang menceraikan isterinya ketika sarat hamil dan mengahwini seorang janda. Namun setelah beberapa hari, Abu baru membalas komen tersebut.

Biarpun tidak memberikan respon yang panjang, namun jawapan balas Abu itu telah mengundang kemarahan orang ramai. Rata-rata memerli Abu mengahwini wanita kaya sehingga terus mahu menyaman orang.

 

Terdahulu Haniff meluahkan rasa bengang terhadap tindakan Abu dan menyifatkan beliau seorang yang bodoh. Bagaimanapun Abu pula ketika diterjah ditanyakan mengenai kontroversi itu enggan memberikan komen lanjut.

Mungkin Abu kembali aktif di media sosial setelah diberikan lampu hijau oleh bapanya. Apapun kita doakan yang baik-baik sahaja buat mereka, dan kepada bekas isteri, semoga kuat meneruskan hidup. (rtky/w)

SUMBER  MEDIA HIBURAN via rotikaya.com

Sumber Pencetus Ummah Abu Mahu Dakwa Pengkritik Di Mahkamah


Demikianlah Artikel Pencetus Ummah Abu Mahu Dakwa Pengkritik Di Mahkamah

Sekianlah artikel Pencetus Ummah Abu Mahu Dakwa Pengkritik Di Mahkamah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: