Jom Bertukar Kepada RFID, Pemasangan Percuma Hanya Bulan April Sahaja!

Jom Bertukar Kepada RFID, Pemasangan Percuma Hanya Bulan April Sahaja! - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Jom Bertukar Kepada RFID, Pemasangan Percuma Hanya Bulan April Sahaja!, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Jom Bertukar Kepada RFID, Pemasangan Percuma Hanya Bulan April Sahaja!
link : Jom Bertukar Kepada RFID, Pemasangan Percuma Hanya Bulan April Sahaja!

Baca juga


Jom Bertukar Kepada RFID, Pemasangan Percuma Hanya Bulan April Sahaja!



Anda rasa susah pakai laluan Touch N Go? Apa kata anda bertukar kepada RFID. Senang sahaja jalan tak payah nak touch lagi kan. Mudah nak pergi kerja tak payah berbaris panjang.

Bagi anda yang berada di Lembah Klang, Touch ‘n Go kini menawarkan pemasangan RFID secara percuma tanpa perlu membuat temujanji dan pendaftaran awal.

Sebelum ini, jika anda ingin membuat pemasangan RFID, anda diminta untuk membuat pendaftaran dan temujanji terlebih dahulu berikutan jumlah pemasangan adalah terhad.



Pastinya dengan pemasangan ini akan memudahkan urusan pembayaran tol anda kerana anda tidak memerlukan sebarang peranti seperti SmartTag atau perlu menyentuh panel menggunakan kad TNG biasa.

Menariknya RFID ini, pelekat khas akan dilekatkan pada bahagian kereta anda dan ia akan menghubungkan dengan e-wallet TNG. Ini menunjukkan bahawa anda hanya perlu menambah nilai ke e-wallet dan ia sangat memudahkan.



Tawaran ini tersedia untuk anda di 9 lokasi sekitar Lembah Klang iaitu AEON Big Bukit Rimau, AEON Big Kepong, Berjaya Times Square, Empire Shopping Gallery, Sunway Velocity Mall, Tesco Pusat Bandar Puchong, Tesco Extra Cheras, Tesco Setia Alam dan Tesco Bukit Tinggi Klang pada jam 10 pagi hingga 10 malam.

Tawaran ini hanya akan berlangsung pada bulan April 2019 ini sahaja. Anda juga haruslah menyediakan beberapa dokumen seperti kad pengenalan, lesen memandu dan geran kenderaan.

Sumber artikel : amazingnara.com

Sumber Jom Bertukar Kepada RFID, Pemasangan Percuma Hanya Bulan April Sahaja!


Demikianlah Artikel Jom Bertukar Kepada RFID, Pemasangan Percuma Hanya Bulan April Sahaja!

Sekianlah artikel Jom Bertukar Kepada RFID, Pemasangan Percuma Hanya Bulan April Sahaja! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: