Makcik Bawang Tidak Dapat Menahan Sebak Dan Terpaksa ‘Menangis’ Selepas Tengok Sajat Buat Roti Jala

Makcik Bawang Tidak Dapat Menahan Sebak Dan Terpaksa ‘Menangis’ Selepas Tengok Sajat Buat Roti Jala - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Makcik Bawang Tidak Dapat Menahan Sebak Dan Terpaksa ‘Menangis’ Selepas Tengok Sajat Buat Roti Jala, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Makcik Bawang Tidak Dapat Menahan Sebak Dan Terpaksa ‘Menangis’ Selepas Tengok Sajat Buat Roti Jala
link : Makcik Bawang Tidak Dapat Menahan Sebak Dan Terpaksa ‘Menangis’ Selepas Tengok Sajat Buat Roti Jala

Baca juga


Makcik Bawang Tidak Dapat Menahan Sebak Dan Terpaksa ‘Menangis’ Selepas Tengok Sajat Buat Roti Jala



Petang-petang pekena roti jala dengan kari panas memang sedap. Lagi best kalau makan masa tengah hujan bersama teh panas memang syok habis. Kalau ikutkan nak buat roti jala senang je.

Baru-baru ini, seorang pengguna Twitter berkongsikan video usahawan kosmetik terkenal, Sajat menyediakan roti jala hasil air tangannya sendiri. Pada awalnya roti jala yang dibuat oleh Sajat itu nampak cantik, tetapi ramai yang ‘menangis’ apabila melihat cara roti jala itu digulung.




Kata pengguna Twitter itu, dia yang merupakan seorang anak peniaga roti jala rasa seperti mahu mengangis melihat roti jala tersebut digulung sedemikian rupa. Ujarnya lagi, ibunya akan turut menangis sama jika melihat video tersebut.




Malah ada yang menyamakan roti jala Sajat itu seperti longgokan seluar dalam. Tidak kurang juga ada yang mempertikaikan warna kari ayam Sajat yang dilihat cair dan seperti sup ayam.

Meskipun ramai yang mengecam roti jala buatannya, namun Sajat tetap positif dan tidak peduli dengan cakap-cakap orang. Malah ada yang mempertahankan roti jala Sajat itu dengan mengatakan tidak kisah dengan rupa makanan tersebut asalkan rasanya sedap untuk dimakan.

SUMBER  TWITTER IQMLHKIMM via vitdaily.com

Sumber Makcik Bawang Tidak Dapat Menahan Sebak Dan Terpaksa ‘Menangis’ Selepas Tengok Sajat Buat Roti Jala


Demikianlah Artikel Makcik Bawang Tidak Dapat Menahan Sebak Dan Terpaksa ‘Menangis’ Selepas Tengok Sajat Buat Roti Jala

Sekianlah artikel Makcik Bawang Tidak Dapat Menahan Sebak Dan Terpaksa ‘Menangis’ Selepas Tengok Sajat Buat Roti Jala kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: