Ditakdirkan Lahirkan Kembar Tiga Dalam Kereta Avanza, Semua Anaknya Diberi Nama Avanza!

Ditakdirkan Lahirkan Kembar Tiga Dalam Kereta Avanza, Semua Anaknya Diberi Nama Avanza! - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Ditakdirkan Lahirkan Kembar Tiga Dalam Kereta Avanza, Semua Anaknya Diberi Nama Avanza!, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ditakdirkan Lahirkan Kembar Tiga Dalam Kereta Avanza, Semua Anaknya Diberi Nama Avanza!
link : Ditakdirkan Lahirkan Kembar Tiga Dalam Kereta Avanza, Semua Anaknya Diberi Nama Avanza!

Baca juga


Ditakdirkan Lahirkan Kembar Tiga Dalam Kereta Avanza, Semua Anaknya Diberi Nama Avanza!



Lahir Kembar Tiga Dalam Kereta Avanza, Semua Di Beri Nama Avanza. Tiga-tiga kembar perempuan diberi nama Avanza.

Seorang wanita selamat melahirkan anak kembar 3 dalam sebuah kenderaan jenis Toyota Avanza.

Mumun Muafiyah yang berasal dari Jakarta memberitabu bahawa dia mula merasa sakit sejak pagi 27 Ogos lalu dan saudaranya segera menghantarnya ke hospital RS Cilegon yang terletak 25 kilometer dari rumahnya.



Namun ketika dalam perjalanan, Mumun yang juga ditemani suami mengadu sudah tidak tahan dan ingin singgah dimana-mana klinik berdekatan.

Bermula dengan anak pertama pada pukul 7.35 pagi, selang lima minit, anak kedua dan ketiga pula lahir dan pasangan ini mendapat tiga anak perempuan kembar.

Kerana lahir dalam kereta jenis Avanza, mereka menamakan anak mereka dengan nama Nazrina Khaira Avanza, Nazrina Haura Avanza dan Nazrina Khaula Avanza.

“Saya lihat maksud Avanza bagus juga. Bererti maju, peningkatan. Harap-harap mereka membesar dengan sihat, cerdas dan terus memberi kebaikan kepada semua,” katanya pada Kompas.co

Sumber: Kompas

Sumber Ditakdirkan Lahirkan Kembar Tiga Dalam Kereta Avanza, Semua Anaknya Diberi Nama Avanza!


Demikianlah Artikel Ditakdirkan Lahirkan Kembar Tiga Dalam Kereta Avanza, Semua Anaknya Diberi Nama Avanza!

Sekianlah artikel Ditakdirkan Lahirkan Kembar Tiga Dalam Kereta Avanza, Semua Anaknya Diberi Nama Avanza! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: