Fesyen Pelik Kaka Azraff Jadi Bahan Lawak Netizen Dan Makcik Bawang

Fesyen Pelik Kaka Azraff Jadi Bahan Lawak Netizen Dan Makcik Bawang - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Fesyen Pelik Kaka Azraff Jadi Bahan Lawak Netizen Dan Makcik Bawang, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Fesyen Pelik Kaka Azraff Jadi Bahan Lawak Netizen Dan Makcik Bawang
link : Fesyen Pelik Kaka Azraff Jadi Bahan Lawak Netizen Dan Makcik Bawang

Baca juga


Fesyen Pelik Kaka Azraff Jadi Bahan Lawak Netizen Dan Makcik Bawang



Semalam viral di media sosial foto Kaka Azraff menggayakan serkup rambut berwarna biru. Sesi fotografi sebuah majalah itu mendapat perhatian ramai yang rata-ratanya terhibur dengan gaya unik diperagakan penyanyi ‘Bukan Hal Aku’.

Terbaru, menerusi Harian Metro, Kaka menjawab memberi respon atas kritikan yang diterima. Baginya ini fesyen baru yang perlu dieksploitasi.



Saya suka meneroka benda baru



Foto yang dikongsi Kaka itu dipadam di Instagram miliknya selepas menerima pelbagai kritikan dari netize. Ada yang menyamakan fesyen Kaka seperti perompak.

Tak ada apa yang saya nak komen mengenai foto itu. Ia gambar ketika sesi fotografi majalah dan eksperimental fesyen. Apa boleh dikata, saya suka meneroka sesuatu yang baru dan mencuba. Apatah lagi, berkaitan fesyen.

Tiada had dalam fesyen



Menurut Kaka yang kini berada di New York, Amerika Syarikat (AS), dia tidak menduga foto berkenaan viral dan menarik perhatian ramai orang.

Jika foto itu tular, ia di luar kawalan saya. Namun, saya berharap janganlah membuat penilaian mudah. Saya juga tidak melihat diri sebagai mangsa eksploitasi fesyen menerusi foto itu. Ia kerana, tiada had dalam fesyen.

Tak kisah apa orang komen



Kaka yang juga anak saudara ‘Ratu Rock’ negara, Ella turut memaklumkan bahawa dia sekadar berkongsi dengan peminatnya sesi fotografi itu. Dia juga tidak kisah tentang pandangan orang lain terpulang terhadap fesyen yang digayakannya itu. Tambahan itu semua orang mempunyai pandangan sendiri untuk menerima fesyen digayakan secara positif atau sebaliknya.

Macam plastik sampah



Macam tenggiling



Fesyen tak cukup akal



Sumber : Berita Harian via ohbulan.com


Sumber Fesyen Pelik Kaka Azraff Jadi Bahan Lawak Netizen Dan Makcik Bawang


Demikianlah Artikel Fesyen Pelik Kaka Azraff Jadi Bahan Lawak Netizen Dan Makcik Bawang

Sekianlah artikel Fesyen Pelik Kaka Azraff Jadi Bahan Lawak Netizen Dan Makcik Bawang kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: