Dia pandang dan hina saya seperti seorang peminta sedekah siap hancurkan mesin jahit satu-satunya sumber pendapatan saya sekarang dia merayu-rayu bagai nak rak nak suruh balik degan dia

Dia pandang dan hina saya seperti seorang peminta sedekah siap hancurkan mesin jahit satu-satunya sumber pendapatan saya sekarang dia merayu-rayu bagai nak rak nak suruh balik degan dia - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Dia pandang dan hina saya seperti seorang peminta sedekah siap hancurkan mesin jahit satu-satunya sumber pendapatan saya sekarang dia merayu-rayu bagai nak rak nak suruh balik degan dia, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Dia pandang dan hina saya seperti seorang peminta sedekah siap hancurkan mesin jahit satu-satunya sumber pendapatan saya sekarang dia merayu-rayu bagai nak rak nak suruh balik degan dia
link : Dia pandang dan hina saya seperti seorang peminta sedekah siap hancurkan mesin jahit satu-satunya sumber pendapatan saya sekarang dia merayu-rayu bagai nak rak nak suruh balik degan dia

Baca juga


Dia pandang dan hina saya seperti seorang peminta sedekah siap hancurkan mesin jahit satu-satunya sumber pendapatan saya sekarang dia merayu-rayu bagai nak rak nak suruh balik degan dia



Macam ni cerita dia min. saya rasa min kenal siapa yang saya mention kan sebab dia tu bekas suami saya yang gila talak yang dok minta min post luahan dia tu. dia cerai saya 3 kali dan talak 3 min. kata2 dia malam tu min masih terdengar2 kat tlinga saya min.

10 tahun hidup bersama akhirnya semua habis dalam satu malam disebabkan dia salah faham status wasap saya bahenol betul. dia tak fikir langsung anak2 dia 3 orang ni masa tu. Dia pandang dan hina saya seperti peminta sedekah siap hancurkan mesin jahit satu2nya sumber income saya sekarang dia merayu2 nak suruh balik degan dia memang tak lah saya balik dengan dia saya rela mnunggu ajal daripada trima dia semula.



Lepas penceraian ni saya rasa lapang sangat min macam baru menang duit 10juta rasanya. Oo lupa nak crita. sekarang dia nak tuntut anak dari saya. Saya bukan tak nak bagi min tapi anak2 sorang pun tak nak ikut dia. Dia tu baran kuat marah. jeritkan orang ikut suka tekak dia.

sebab tu anak2 dia tak mau dengan dia. Buat kau bekas tupperware yang tak guna sila cari mangsa baru untuk di letakkan ddalam hidup kau. aku tak kan trima kau. segala caci maki dan hinaan kau aku akan simpan sebagai kenangan paling seram..

Harap kau dengan aku tiada dendam. Aku tiada masalah dgan kau selagi kau tak buat masalah dengan aku. tolong move on. bawang rangers dalam group ni tolong bagi satu dua patah untuk dia supaya jangan gila talak. Life must go on..



l carilah Allah jangan cari aku sebab Allah akan trima kau seburuk apapun tapi aku aku takkan trima kau untuk yang ke 100 juta kalinya menyakitkan hati dan perasaan aku. Terima kasih min siarkan

Sumber : kisah rumah tangga

Sumber Dia pandang dan hina saya seperti seorang peminta sedekah siap hancurkan mesin jahit satu-satunya sumber pendapatan saya sekarang dia merayu-rayu bagai nak rak nak suruh balik degan dia


Demikianlah Artikel Dia pandang dan hina saya seperti seorang peminta sedekah siap hancurkan mesin jahit satu-satunya sumber pendapatan saya sekarang dia merayu-rayu bagai nak rak nak suruh balik degan dia

Sekianlah artikel Dia pandang dan hina saya seperti seorang peminta sedekah siap hancurkan mesin jahit satu-satunya sumber pendapatan saya sekarang dia merayu-rayu bagai nak rak nak suruh balik degan dia kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: