“Dengarlah Dulu Penjelasan Dari Tuan Punya badan…” – Tamatkan pencarian, sukarelawan berkias Acap tidak hilang?

“Dengarlah Dulu Penjelasan Dari Tuan Punya badan…” – Tamatkan pencarian, sukarelawan berkias Acap tidak hilang? - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang “Dengarlah Dulu Penjelasan Dari Tuan Punya badan…” – Tamatkan pencarian, sukarelawan berkias Acap tidak hilang?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : “Dengarlah Dulu Penjelasan Dari Tuan Punya badan…” – Tamatkan pencarian, sukarelawan berkias Acap tidak hilang?
link : “Dengarlah Dulu Penjelasan Dari Tuan Punya badan…” – Tamatkan pencarian, sukarelawan berkias Acap tidak hilang?

Baca juga


“Dengarlah Dulu Penjelasan Dari Tuan Punya badan…” – Tamatkan pencarian, sukarelawan berkias Acap tidak hilang?



Kehilangan Mohammad Ashraf Hassan, 29, seakan masih lagi misteri. Selepas lebih daripada dua minggu dilaporkan hilang di Bukit batu Putih, Gopeng, Ashraf atau lebih dikenali sebagai Acap masih belum dijumpai.

Pelbagai usaha dan inisiatif diambil bagi membawa pulang Acap tetapi belum juga membuahkan hasil. Kehilangannya sejurus menyertai larian Ultra Gopeng betul-betul menggemparkan rakyat Malaysia.

Acap dah jumpa ke?



Namun begitu, semalam, salah seorang daripada kumpulan sukarelawan operasi mencariAcap telah memuat naik satu kenyataan yang diaggap memberi petunjuk dalam misi pencarian tersebut.

Habis bunian kena fitnah?



Menurut muat naik daripada Facebook Muhammad Mamzah, dia menjelaskan operasi mencari daripada kumpulannya sudahpun selesai dan memberitahu bahawa rumusan daripada kehilangan Acap akan dibongkarkan oleh pihak polis tidak lama lagi.

Harap pulang dalam keadaan selamat?



Kenyataan tersebut ditambah lagi dengan teka-teki sama ada benarkan Acap sudah pun ditemui dan berada di satu lokasi yang tidak diketahui.

Tunggu kenyataan daripada pihak berkuasa dan keluarga mangsa



Beberapa sukarelawan juga seolah-olah mengandaikan bahawa ada cerita di sebalik kehilangan Acap.

Ehhh betul ke ni?



Rata-rata netizen seakan tertanya-tanya tentang kebenaran tersebut dan meninggalkan komen di Facebook milik Mamzah. Setakat ini belum ada sebarang maklum balas daripda pihak PDRM dan juga keluarga Acap mengenai perkembangan operasi pencarian itu.

Sumber : Muhammad Mamzah, Pangiran Satria Aduka, Mohd Fitri

Sumber artikel : apakes.com

Sumber “Dengarlah Dulu Penjelasan Dari Tuan Punya badan…” – Tamatkan pencarian, sukarelawan berkias Acap tidak hilang?


Demikianlah Artikel “Dengarlah Dulu Penjelasan Dari Tuan Punya badan…” – Tamatkan pencarian, sukarelawan berkias Acap tidak hilang?

Sekianlah artikel “Dengarlah Dulu Penjelasan Dari Tuan Punya badan…” – Tamatkan pencarian, sukarelawan berkias Acap tidak hilang? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: