“Jangan Leka Walau Sesaat...Hati-Hati Nelydia Senrose, Nanti Suami Kau Kena Kacau” - Netizen

“Jangan Leka Walau Sesaat...Hati-Hati Nelydia Senrose, Nanti Suami Kau Kena Kacau” - Netizen - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang “Jangan Leka Walau Sesaat...Hati-Hati Nelydia Senrose, Nanti Suami Kau Kena Kacau” - Netizen, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : “Jangan Leka Walau Sesaat...Hati-Hati Nelydia Senrose, Nanti Suami Kau Kena Kacau” - Netizen
link : “Jangan Leka Walau Sesaat...Hati-Hati Nelydia Senrose, Nanti Suami Kau Kena Kacau” - Netizen

Baca juga


“Jangan Leka Walau Sesaat...Hati-Hati Nelydia Senrose, Nanti Suami Kau Kena Kacau” - Netizen



Sudah sebulan kontroversi antara pelakon baru Oktovia Manrose dengan Aliff Aziz berlalu, namun masih ramai lagi netizen berterusan mengungkit dan memperkatakan tentang perkara tersebut.

Baru-baru ini, Oktovia memuat naik gambarnya dengan pasangan pengantin Nelydia Senrose dan suami. Menerusi perkongsiannya itu, Oktovia meluahkan rasa gembira Nelydia sudah pun selamat bergelar isteri kepada Hafez.



Nampaknya, gambar yang dikongsikan itu mendapat perhatian netizen. Rata-rata netizen meninggalkan komen sindiran dan tidak kurang juga ada segelintir netizen memberi amaran kepadanya. Malah ada yang meminta agar Nelydia berhati-hati kerana bimbang suaminya pula akan ‘diganggu’.



Meskipun banyak komen-komen negatif, namun ada netizen mengatakan tidak perlu lagi disebut tentang perkara yang lalu kerana setiap orang melakukan kesilapan dan adalah lebih baik jika kita perbetulkan hidup sendiri terlebih dahulu.

Artikel berkaitan : “Cukup-Cukuplah Kecam, Beri Oktovia Ruang Perbetulkan Diri”



Sebagai teman rapat, pelakon Nadiyah Shahab berharap masyarakat memberi ruang kepada Oktovia untuk memperbaiki kesilapan dan tidak berterusan menghukumnya. Menurut Nadiyah, Oktovia seorang yang sangat baik dan dia bersimpati dengan apa yang menimpa rakan baiknya itu.



“Sekalipun dia berbuat silap, berikan nasihat dan kata semangat, bukan menambah masalah sedia ada dengan terus menghukumnya.

“Kita tidak tahu kisah sebenar di sebalik apa yang berlaku, jadi berikan dia ruang untuk memperbaiki diri. Sebagai kawan, Oktovia sangat baik dan saya simpati apabila dia dicemuh bertalu-talu kerana kesilapannya.

“Jangan terus menilai peribadi Oktovia hanya berdasarkan kontroversi yang berlaku. Cukuplah dengan tekanan yang diterimanya kerana dia juga berhak untuk bangkit dan memperbetulkan kesilapan,” katanya kepada BH Online.

Kata Nadiyah lagi, netizen sepatunya memberikan nasihat dan bukannya melemparkan kecaman kerana ia tidak dapat menyelesaikan sesuatu sebaliknya hanya mengeruhkan lagi keadaan.

“Dia sudah meminta maaf, tetapi mengapa masih ada segelintir yang terus mengungkit dan membangkitkan kisah yang sudah berlalu.

“Jangan ditambah masalah yang ada, sebaliknya berikan nasihat kerana itu yang dia perlukan saat ini. Kecaman sebenarnya tidak menyelesaikan masalah, sebaliknya membuatkan keadaan menjadi bertambah tegang,” katanya.

SUMBER  BH ONLINE


Sumber artikel : rotikaya.com

Sumber “Jangan Leka Walau Sesaat...Hati-Hati Nelydia Senrose, Nanti Suami Kau Kena Kacau” - Netizen


Demikianlah Artikel “Jangan Leka Walau Sesaat...Hati-Hati Nelydia Senrose, Nanti Suami Kau Kena Kacau” - Netizen

Sekianlah artikel “Jangan Leka Walau Sesaat...Hati-Hati Nelydia Senrose, Nanti Suami Kau Kena Kacau” - Netizen kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: