“Saya masih belum ada kekasih.. harap ada yang sudi terima saya seadanya” – Pelakon Sensasi, Fathia Latiff

“Saya masih belum ada kekasih.. harap ada yang sudi terima saya seadanya” – Pelakon Sensasi, Fathia Latiff - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang “Saya masih belum ada kekasih.. harap ada yang sudi terima saya seadanya” – Pelakon Sensasi, Fathia Latiff, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : “Saya masih belum ada kekasih.. harap ada yang sudi terima saya seadanya” – Pelakon Sensasi, Fathia Latiff
link : “Saya masih belum ada kekasih.. harap ada yang sudi terima saya seadanya” – Pelakon Sensasi, Fathia Latiff

Baca juga


“Saya masih belum ada kekasih.. harap ada yang sudi terima saya seadanya” – Pelakon Sensasi, Fathia Latiff



PELAKON sensasi Fathia Latiff mengakui masih belum berjumpa lelaki yang sesuai dijadikan sebagai pasangan hidup.

Fathia atau nama sebenarnya Nur Fathia Abdul Latiff, 32, berkata dia juga ingin berubah dan menjadi lebih baik sebelum bergelar isteri.

"Buat masa sekarang ini, saya masih belum ada pasangan atau kekasih. Bukan tak bersedia tapi mahu jadikan diri yang terbaik dahulu.



"Saya harap semua orang boleh doakan juga untuk saya. Harap-harap ada yang sudi menerima saya seadanya. Tapi saya serahkan pada Allah.

"Kalau ada jodoh, Insya-Allah mesti ada. Mungkin buat masa ni, orang nak saya fokus pada kerjaya dulu," katanya kepada mStar Online.

Sebelum ini Fathia pernah menjalinkan hubungan cinta dengan pelakon Aiman Hakim Ridza selama dua tahun namun berpisah pada 2015.

Dalam pada itu, pelakon telefilem Kipas Belum Mati ini memberitahu dia kini sudah mula bergiat aktif dalam bidang perniagaan.



Sementara itu, bercakap tentang kerjaya lakonan pula, Fathia mengimpikan untuk berlakon filem sekiranya diberikan peluang.

"Alhamdulillah, buat masa ni saya dah bergiat aktif dalam perniagaan pula. Saya baru sahaja keluarkan produk tudung jenama Nona Manis.

"Bidang lakonan pula masih minat utama saya. Insya-Allah kalau ada rezeki, saya teringin nak berlakon untuk filem pula," ujarnya.

Sebelum ini, nama Fathia Latiff sering terpalit dengan kontroversi bermula tahun lalu sehingga awal tahun ini.


Sumber : mStar Online

Sumber “Saya masih belum ada kekasih.. harap ada yang sudi terima saya seadanya” – Pelakon Sensasi, Fathia Latiff


Demikianlah Artikel “Saya masih belum ada kekasih.. harap ada yang sudi terima saya seadanya” – Pelakon Sensasi, Fathia Latiff

Sekianlah artikel “Saya masih belum ada kekasih.. harap ada yang sudi terima saya seadanya” – Pelakon Sensasi, Fathia Latiff kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: