(Video) Netizen kecam bapa ikat anak tak nak pergi sekolah di belakang motosikal

(Video) Netizen kecam bapa ikat anak tak nak pergi sekolah di belakang motosikal - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang (Video) Netizen kecam bapa ikat anak tak nak pergi sekolah di belakang motosikal, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : (Video) Netizen kecam bapa ikat anak tak nak pergi sekolah di belakang motosikal
link : (Video) Netizen kecam bapa ikat anak tak nak pergi sekolah di belakang motosikal

Baca juga


(Video) Netizen kecam bapa ikat anak tak nak pergi sekolah di belakang motosikal

Seorang bapa berang dengan keengganan anak perempuannya pergi ke sekolah bertindak mengikat kanak-kanak itu di belakang motosikal dan menghantarnya ke sekolah, lapor Daily Mail. 
Dalam video yang dirakam orang awam turut kedengaran kanak-kanak itu menangis dalam keadaan badannya diikat dan kakinya terjuntai di belakang. 
Video itu kemudian tersebar di media sosial dan netizen menyalahkan lelaki terbabit yang sengaja mengundang bahaya terhadap nyawa anak perempuannya. 
Pihak polis tempatan juga telah mengesan lelaki terbabit dan memberi amaran kepadanya. 
Difahamkan kejadian itu berlaku di Yunfu, wilayah Guangdong pada 23 April lalu dirakam dengan telefon bimbit orang awam yang ternampak kejadian itu. 
Namun lelaki berkenaan menjelaskan dia terpaksa berbuat demikian kerana anaknya enggan pergi ke sekolah. 
Berang dengan kedegilan anaknya, lelaki itu mengambil keputusan untuk mengikatnya di belakang motosikal dan menghantarnya ke sekolah. 



Sumber (Video) Netizen kecam bapa ikat anak tak nak pergi sekolah di belakang motosikal


Demikianlah Artikel (Video) Netizen kecam bapa ikat anak tak nak pergi sekolah di belakang motosikal

Sekianlah artikel (Video) Netizen kecam bapa ikat anak tak nak pergi sekolah di belakang motosikal kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: