BN Larut yakin menang kerusi PRU14

BN Larut yakin menang kerusi PRU14 - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang BN Larut yakin menang kerusi PRU14, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : BN Larut yakin menang kerusi PRU14
link : BN Larut yakin menang kerusi PRU14

Baca juga


BN Larut yakin menang kerusi PRU14

SELAMA: Barisan Nasional (BN) Larut yakin dengan peluang memenangi kerusi Parlimen Larut dan juga kerusi DUN di kawasan itu pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) nanti.

Calon Barisan Nasional (BN) Larut, Datuk Seri Hamzah Zainudin berkata, beliau yakin kebolehan calon-calon BN bukan hanya di Parlimen Larut. tetapi juga di tiga DUN Selama, Kubu Gajah dan Batu Kurau.

"Saya bertambah yakin apabila melihat sokongan penyokong parti pembangkang kepada calon parti tidak begitu hebat seperti dahulu sudah nampak mereka berpecah daripada Pakatan Harapan, contohnya calon yang mewakili Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM).

"Walaupun nama calon PKR itu turut disebut, tetapi saya melihat sorakan penyokong pembangkang kurang. Ini terbukti penyokong (BN) Larut semua bersatu bersemangat ini membuktikan bahawa BN diterima oleh rakyat,"
katanya ditemui selepas penamaan calon di perkarangan Pejabat Daerah dan Tanah Selama, di sini hari ini.

Hamzah berkata, terbukti gambaran sebenar apabila bercakap benar dapat meraih kepercayaan dan diterima rakyat.

"Begitu juga dalam perjuangan ini kita haruslah benar-benar bercakap demi perjuangan rakyat," katanya.




Sumber BN Larut yakin menang kerusi PRU14


Demikianlah Artikel BN Larut yakin menang kerusi PRU14

Sekianlah artikel BN Larut yakin menang kerusi PRU14 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: