Jangan tamak kata Khai Bahar

Jangan tamak kata Khai Bahar - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Jangan tamak kata Khai Bahar, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Jangan tamak kata Khai Bahar
link : Jangan tamak kata Khai Bahar

Baca juga


Jangan tamak kata Khai Bahar

PENYANYI Khai Bahar tidak pernah mengambil kesempatan terhadap populariti yang diraih ketika ini untuk kepentingan peribadi walaupun mengakui dia dibanjiri pelbagai tawaran lumayan.

Sebaliknya kata pemuda berusia 24 tahun ini, dia tidak mahu bersikap tamak dan sentiasa menapis setiap tawaran yang diberikan menerusi syarikat pengurusannya, NAR Records.

“Alhamdulillah tawaran yang saya terima memang banyak dan pelbagai, bersyukur kerana itu adalah rezeki diberi Allah.

“Bagaimanapun itu tidak bererti saya boleh ambil kesempatan tanpa berfikir dan menerima bulat-bulat apa ditawarkan kepada saya kerana saya perlu memikirkan baik buruk dan risiko di kemudian hari.

“Pihak pengurusan akan tapis terlebih dahulu setiap tawaran diberikan agar ia sesuai dan dapat memberi manfaat bukan sahaja kepada diri sendiri tetapi peminat,” katanya.

Khai ditemui pada majlis pelancaran novel berjudul Luluh yang kolaborasi bersama penulis Ezza Mysara.

Novel tersebut ditulis oleh Ezza hasil inspirasi daripasa lagu Luluh nyanyian dan gubahan sepenuhnya daripada Khai.

Bercakap mengenai novel Luluh, Khai berkata, ia bukan kisah peribadinya sebaliknya Ezza mengangkat jalan cerita yang dekat dengan masyarakat.

Kata Khai, dia bersetuju lagu gubahan dan tulisannya itu dijadikan novel kerana dia memang berangan-angan Luluh dijadikan sebuah buku.

“Saya hendak tulis novel sendiri tiada bakat dan pengalaman jadi apabila ada pihak menawarkan kolaborasi itu saya sangat gembira.

“Tambahan pula novel-novel tulisan Ezza memang digemari ramai dan sudah tentu Luluh akan diterima baik oleh penggemar novel,” katanya.

Malah kata Khai, penjualan novel inspirasi daripada lagu Fattah Amin berjudul Wanita Terakhir tulisan Ezza yang laris tahun lalu memberinya inspirasi untuk mencuba perkara sama.



Sumber Jangan tamak kata Khai Bahar


Demikianlah Artikel Jangan tamak kata Khai Bahar

Sekianlah artikel Jangan tamak kata Khai Bahar kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: