Dapat RM100,000, Elvira pilih berehat di pantai

Dapat RM100,000, Elvira pilih berehat di pantai - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Dapat RM100,000, Elvira pilih berehat di pantai, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Dapat RM100,000, Elvira pilih berehat di pantai
link : Dapat RM100,000, Elvira pilih berehat di pantai

Baca juga


Dapat RM100,000, Elvira pilih berehat di pantai

JUARA program realiti Mentor Otai iaitu Elvira belum memikirkan bagaimana dia akan menggunakan wang kemenangan yang diperolehi sebanyak RM100,000.

Elvira atau nama sebenarnya Elvira Carrie Olga Arul, 39 berkata dia ingin berehat sementara dan memilih pulau sebagai lokasi percutian.

"Saya memang tak terfikir lagi nak buat apa dengan duit kemenangan itu. Sebab saya sendiri tak jangka akan menang.

"Dan akan bawa pulang wang tunai sebanyak itu. Buat masa sekarang ini, saya hanya fikir nak pergi pantai dan berehat," kata Elvira .

Elvira ditemui selepas pengumumannya sebagai juara Mentor Otai yang berlangsung di Sri Pentas 2, Plaza Alam Sentral, Shah Alam pada Ahad.

Dia menewaskan tiga orang pesaingnnya yang tidak kurang hebat iaitu Azee yang juga protoge Zarul Husin, Alina (Siti Sarah) dan AJ (Tam Spider).

Kemenangan itu melayakkan protege kepada penyanyi Misha Omar ini menerima hadiah wang tunai berjumlah RM100,000 berserta trofi.

Dalam pada itu, Elvira memberitahu antara cabaran terbesar pada malam akhir program realiti itu adalah menjiwai lagu Nur Nilam Sari yang tidak pernah didengarinya.

"Saya rasa cabaran yang paling besar adalah nak memahami dan menjiwai lirik lagu Nur Nilam Sari itu.

"Nak sampaikan secara jujur setiap lirik lagu itu kepada pendengar. Sebab saya tak pernah dengar lagu ini.

"Tapi tak mungkin semua ini terjadi tanpa keluarga dan sokongan daripada semua orang termasuk peserta dan mentor yang lain yang sudah dianggap seperti keluarga," ujarnya.

Selain lagu menyanyikan lagu nyanyian asal Awie dan Search berduet dengan Azlan Typewriter, Elvira turut menyampaikan lagu Bukan Dia Tapi Aku nyanyian asal Judika.

Protege kepada Zarul Husin iaitu Azee atau nama sebenarnya Aznie Ariffin, 41, memenangi tempat kedua dan menerima wang tunai RM50,000 serta trofi.

Manakala tempat ketiga yang membawa pulang wang tunai RM20,000 serta trofi milik Alina Hassan, 50 dan AJ atau Kamarol Azril Al’azemi, 42, turut menerima wang tunai sebanyak RM5,000.



Sumber Dapat RM100,000, Elvira pilih berehat di pantai


Demikianlah Artikel Dapat RM100,000, Elvira pilih berehat di pantai

Sekianlah artikel Dapat RM100,000, Elvira pilih berehat di pantai kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: