Ini Reaksi Selebriti Bila Datuk Siti Susut 17.8 Kg Selepas Bersalin

Ini Reaksi Selebriti Bila Datuk Siti Susut 17.8 Kg Selepas Bersalin - Apakah sahabat sedang mencari informasi tentang Trending News Today ?, Nah isi dalam Artikel ini disusun agar pembaca dapat memperluas pegetahuan tentang Ini Reaksi Selebriti Bila Datuk Siti Susut 17.8 Kg Selepas Bersalin, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan referensi dari semua pembahasan untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Everything trending in social media, yang kami suguhkan ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ini Reaksi Selebriti Bila Datuk Siti Susut 17.8 Kg Selepas Bersalin
link : Ini Reaksi Selebriti Bila Datuk Siti Susut 17.8 Kg Selepas Bersalin

Baca juga


Ini Reaksi Selebriti Bila Datuk Siti Susut 17.8 Kg Selepas Bersalin

Ini Reaksi Selebriti Bila Datuk Siti Susut 17.8 Kg Selepas Bersalin
Foto terbaru Datuk Seri Siti Nurhaliza yang kelihatan semakin cantik selepas berat badannya susut sebanyak 17.8 kilogram mendapat perhatian selebriti.

Siti berkongsi foto tersebut menerusi akaun Instagramnya menyatakan rasa gembira dan teruja apabila berjaya menurunkan berat badannya selepas 38 hari melahirkan anak perempuan kesayangannya, Siti Aafiyah.
Datuk Siti semakin berseri selepas bersalin.
"Hari ini Aafiyah dan ibu checkup sekali. Apa yang tragis hari ini ialah bila Aafiyah kena ambil darah, ibu yang menangis.

"Alhamdullillah, semuanya baik dan ibu berjaya turun berat badan sekarang sebanyak 17.8 kilogram. Banyak lagi kena turun ni!” tulisnya semalam.
Siti bersama puteri kesayangannya Siti Aafiyah.
Selain peminat, penurunan berat badan penyanyi nombor satu negara ini juga menarik perhatian rakan selebriti yang kagum dengan usaha Siti untuk mendapatkan kembali bentuk badan asalnya.

Selain bentik badan, mereka juga memuji wajah Siti yang kelihatan semakin berseri selepas kehadiran Aafiyah.
Antara komen-komen rakan selebriti.

Siti Nurhaliza melahirkan Siti Aafiyah dengan berat 3.55 kilogram kira-kira pukul 8.17 pagi pada 19 Mac lalu di sebuah hospital swasta secara pembedahan.
 



Sumber Ini Reaksi Selebriti Bila Datuk Siti Susut 17.8 Kg Selepas Bersalin


Demikianlah Artikel Ini Reaksi Selebriti Bila Datuk Siti Susut 17.8 Kg Selepas Bersalin

Sekianlah artikel Ini Reaksi Selebriti Bila Datuk Siti Susut 17.8 Kg Selepas Bersalin kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, Karena keterbatasan pengetahuan maupun pengalaman kami, Kami yakin masih banyak kekurangan dalam makalah ini, Oleh karena itu kami sangat mengharapkan saran dan kritik yang membangun dari pembaca demi kesempurnaan artikel ini.

Subscribe to receive free email updates: